Ulvinnen Skrevet 6. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2005 Jeg var så engasjert her på forumet jeg gitt, så jeg glemte å se SISTE EPISODE av Judging Amy!! Det er noen minutter igjen men det er ingen vits i å se syns jeg. Noen som så det som kan gi referat eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 6. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2005 Jeg var så engasjert her på forumet jeg gitt, så jeg glemte å se SISTE EPISODE av Judging Amy!! Det er noen minutter igjen men det er ingen vits i å se syns jeg. Noen som så det som kan gi referat eller Haha! Det er ikke lett å løsrive seg herifra nei Jeg har allerede sitti her siden kl 6 uten å merka det :-o Det er ikke bra allså, må begynne å sette på alarm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 6. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2005 NÆÆÆI!! jeg glemte også!!! kriiiiseee! æææææææ! *#¤%*@%¤#!§# åååå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulvinnen Skrevet 6. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2005 Haha! Det er ikke lett å løsrive seg herifra nei Jeg har allerede sitti her siden kl 6 uten å merka det :-o Det er ikke bra allså, må begynne å sette på alarm. hehe , så du er hundesonen nerd du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 6. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2005 hehe , så du er hundesonen nerd du også Skikkelig også det! Det er mer avhengighetsskapende enn narkotiske stoffer Jeg kan drepe for å få sitte her en time lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulvinnen Skrevet 6. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2005 NÆÆÆI!! jeg glemte også!!! kriiiiseee! æææææææ! *#¤%*@%¤#!§# åååå.... får håpe noen satt og så det nå, og kommer inn her nå snart og gir oss referat!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulvinnen Skrevet 6. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2005 Skikkelig også det! Det er mer avhengighetsskapende enn narkotiske stoffer Jeg kan drepe for å få sitte her en time lenger UÆÆÆÆ ikke drep meg da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 6. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2005 hehe , så du er hundesonen nerd du også Skikkelig også det! Det er mer avhengighetsskapende enn narkotiske stoffer Jeg kan drepe for å få sitte her en time lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulvinnen Skrevet 6. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2005 Skikkelig også det! Det er mer avhengighetsskapende enn narkotiske stoffer Jeg kan drepe for å få sitte her en time lenger UÆÆÆÆ ikke drep meg da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 6. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2005 ser ikke på det programmet jeg, heldige meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 6. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2005 Hehe neida skal prøve på det! Hehe avog til så sitter typen min og sier han må legge seg for han skal tidlig opp.Men det skjer ingenting! Så sier jeg strengt til han: Gå å legg deg! Gjett hvem som går å legger seg da? Jo Savannah Du får lære henne å dra samboeren din i seng Hunder kan brukes til så mangt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulvinnen Skrevet 6. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2005 Du får lære henne å dra samboeren din i seng Hunder kan brukes til så mangt.. Hun har funnet ut at det ikke nytter! SÅ da går hun på meg....*kan vi gå å legge oss nå Marthe?* Jeg klarer ikke si nei lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 6. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2005 var det bare meg som så eller?? var jo sånn samme som alltid... men nå skulle hu slutte som dommer.. maxine måtte hjelpe en datter av en hore, morra solgte dattra si for dobbel pris-. litt intriger.. han som data maxine fridde til henne.. og amy holdt talen t senatet... det der var vel gråvtrekka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulvinnen Skrevet 6. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2005 Takk Toya! Ja hva svarte Maxine på frieret da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 6. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2005 Jeg så det... Amy hadde sin siste dag som dommer på jobb. Hun ble overtalt til å holde en tale og bli senatorkandidat(?) Maxin måtte redde en liten jente som var bllitt vodtatt, og hun sa at hun ville bli fostermora hennes. Ignasio fridde til Maxin, men vi fikk ikke vite hva hun sa, for da skulle amy på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 6. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2005 Jeg glemte det jeg åsså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 6. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2005 Takk Toya! Ja hva svarte Maxine på frieret da? slutta... dvs vi ikke fikk noe svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulvinnen Skrevet 6. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2005 slutta... dvs vi ikke fikk noe svar... åhh , så sitter sikkert produsentene og tenker ÆDDA BÆDDA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 6. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2005 åhh , så sitter sikkert produsentene og tenker ÆDDA BÆDDA nettopp.. må tenke oss slutten selv... vi fikk jo heller ikke vite hvordan det gikk med talen hennes, om hu ble senator, eller hva som skjedde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2005 Det er jo så vi kan tenkte litt selv da;) Åpent slutt... Så det jeg og:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 7. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2005 slutta... dvs vi ikke fikk noe svar... Alt hun gjorde var å se forfjamset ut, også sa hun "Oh?... Okey..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar