Gå til innhold
Hundesonen.no

Henge opp bilder


edlitam

Recommended Posts

Jeg har ryddet gjennom alle bildene mine nå og har kommet frem til at jeg faktisk har en del brukbare bilder. Hadde vært fint å få noen av de opp, og ikke bare liggende på pcen. Men så kommer min utrolige dårlig oppfinnsomhet til hvordan jeg skal få hengt de opp. Jeg bor fortsatt hjemme så tenker og ha alle på rommet. Er det kulest å lage en stor ramme med alle bildene inni, eller? Gjerne legg med bilder av hvordan dere har hengt opp bilder hjemme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg limte masse bilder som jeg hadde klippet ut i forskjellige størrelser, alle firkantformat, på en stor a2-plakat. Selve plakaten var lilla, sånn tykt papir som de selger på bokhandelen. Det ble veldig fint og dekorativt på mitt den gang lilla-inspirerte rom! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg limte masse bilder som jeg hadde klippet ut i forskjellige størrelser, alle firkantformat, på en stor a2-plakat. Selve plakaten var lilla, sånn tykt papir som de selger på bokhandelen. Det ble veldig fint og dekorativt på mitt den gang lilla-inspirerte rom! :P

Hadde du mellomrom mellom bildene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ingen dum ide Enits, så blir det jo litt mer personlig også, eller hva med å kjøpe litt større rammer enn bildene og så skrive og pynte litt inni hver ramme? *begynner å få masse gode ideer* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du mellomrom mellom bildene? :)

Ja, hadde mellomrom mellom alle. Varierende som sådan. Ble veldig dekorativt og fint uten å bli for rotete. Og ikke minst lett nok til å henge opp på veggen med "lærertyggis"/kitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...