Henriette Skrevet 26. Juni 2011 Rapporter Skrevet 26. Juni 2011 Tok med hundene og to av et vennepar sine hunder på tur idag Mamma og Rick Mamma og Scott Scott Tulle-Flaten min Og verdens beste Emma Scott
Mackenzie Skrevet 26. Juni 2011 Rapporter Skrevet 26. Juni 2011 Det så ut som en fin tur, fint vær også Nydelige hunder da!
pippin Skrevet 26. Juni 2011 Rapporter Skrevet 26. Juni 2011 Nydelig! Fine omgivelser og fine hunder!
Stine Skrevet 26. Juni 2011 Rapporter Skrevet 26. Juni 2011 Så fine bilder Gleder meg til jeg snart skal oppover
Henriette Skrevet 26. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juni 2011 Så fine bilder Gleder meg til jeg snart skal oppover takk hvor på sunnmøre skal dere da? Herlig! Vi skal også opp dit i sommer Så gøy:) hvor skal dere da? Flotte bilder Hvor er dette? Det her er på grensen mellom Stranda og Sykkylven
Stine Skrevet 27. Juni 2011 Rapporter Skrevet 27. Juni 2011 Vi skal innerst i Hjørundfjorden og besøke familie Leira heter det,men det er såpass lite så ingen veit hvor det er, men er rett bortafor Bjørke
K9Rex Skrevet 27. Juni 2011 Rapporter Skrevet 27. Juni 2011 Hagan het det visstnok der vi skal. Samboers foreldre som eier en gård der, ubebodd. Rundt 12 timers kjøring med hund og baby, fra Stavanger.... Vi skal prøve oss å kjøre på natten da går det litt mer inn i sove rytmen til hun lille frøkenen. Hjelper ikke særlig da jeg så en skrekkfilm igår der en familie flyttet til en nedlagt gård.... Jeg tok resten av filmen på opptak, fordi dette skal jeg ikke se alene!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar