Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan ser internettrunden din ut?


Symra&Pippin

Recommended Posts

Her åpnes og lukkes ingenting, har mine faste faner oppe hele tiden og et eget vindu med andre faner som sjekkes nå og da :whistle:

I det "daglige" vinduet er det mail, FB, sonen og NKK/dogweb samt blogg, raseklubbenes hjemmesider og som regel google med det siste jeg søkte på og eventuelt nylig besøkte hjemmesider/blogger. I det andre vinduet er terminlistene til NKK, SKK og DKK pluss noen dommerlister, klubbsider osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mailen min er mitt nr 1, inn der får jeg også FB ting og blogger jeg abonnerer på (har bare fått til med wordpress), så da er jeg med engang ganske oppdatert bare av å sjekke der.

Får også inn mye jobbting som diskuteres. :ahappy:

Så er det sonen, og jeg starter med AN jeg. :) Sjekker bare andre tråder når jeg har ekstra tid etter den er oppdatert. :icon_redface:

Så er det FB og andre sine statuser og bilder, evt oppdatere selv.

Dette er det viktigste og om jeg har mer nettid da så er det altså resten av sonen, blogger, noen hestesider, en sjelden gang nyheter og noen ganger nett TV hvis jeg er alene og skal spise.

Har jeg gjort noe spennende selv, hender det ganske ofte at jeg begynner med blogg / bilder / videoer og evt oppdaterer meg på andre ting imens det lastes. Også er det jo av og til man må inn på nettbank og betale regninger og slikt.

NKK er jeg inne på hvis jeg tror at jeg har lyst til å melde på noe. Har desverre ikke blitt en dogweb surfer, selv om jeg gjerne skulle vært det. Er også en sjelden gang innom finn.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...