Gå til innhold
Hundesonen.no

Anbefalning av gassgrill

Anette

Recommended Posts

Skrevet

Så!

Jeg skal ha en gassgrill, jeg har tittet rundt i mange butikker og har noen krav og lurer på om noen kan hjelpe med rimelig og ok tips :P

• stødig (ikke vaklevakle når du tar i den)
  • bare rist, ingen plate
  • minimum 2 brennere
  • gjerne med rist i lokket for pølser ol

Maks pris 3000 (funnet mange i rett under 2000klassen men kan strekke meg litt om man får litt mer kvalitet)

Skrevet

Har en sunwing-grill med 3 brennere og rist i lokket. Grillflaten er delt i to, en rist og en plate. Den har to sidebord som kan legges ned om man ikke trenger de. Den er litt stor, men det er digg med stor grill :D veldig fornøyd med den! eneste minuset er at det ikke er vindu i lokket.

Hadde en weber tidligere og synes ikke de er verdt prisen. Den rustet like fort som de billigere grillene.

Skrevet

jeg bruker egentig aldri plata og har derfor prøvd å finne en med bare rist, er waste å aldri bruke halve grillen :lol:

Den vi har her hos mamma er ganske diger flott grill, litt ute av prissjiktet... :P

Skrevet

To av brennerne på min er på risten og den siste brenneren er på plata. Plata bruker jeg ikke bestandig, men den er grei å bake poteter på eller legge mat pakket i folie.

Skrevet

På vår hos mamma er plata halve grillen med 1,5 brenner under seg,så klart finner man en som bare tar 1 så kan man jo vurdere det :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...