Huldra Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Skrevet 2. Juni 2011 Det verste var jo at jeg syntes at det var DA morroa begynte; når jeg kunne begynne på effileringen og formingen. Han fikk jo dyp brystkasse og fin underlinje, og jeg kunne stått i timesvis og bare stusset. Men Nansen var lei, så da fikk han heller flørte litt med alltid-like-villige-Aynï.. Og glemt var alle sorger knyttet til noen maskin. Dog, det skal sies, det var ikke direkte sorgfult da han ble barbert og gjort klar for høyhopping... Nok om det. Nansen-eier kommer nok med bilder snart.
PsychoLynx Skrevet 8. Juni 2011 Rapporter Skrevet 8. Juni 2011 Definèr skamklipt.... I den grad en samojed skal klippes liksom, så får jeg den jo ikke til å se ut som om den ikke er klippet. Tror jeg da. Men det skal bli bedre enn om det skulle blitt gjort med saks. I alle fall av en uSAKSkyndig! *Ler høyt med verdens tråeste latter* Og jeg vil se bilder!!!
Artemis Skrevet 8. Juni 2011 Rapporter Skrevet 8. Juni 2011 *Ler høyt med verdens tråeste latter* Og jeg vil se bilder!! Bildene ligger i denne tråden.
Huldra Skrevet 9. Juni 2011 Rapporter Skrevet 9. Juni 2011 *Ler høyt med verdens tråeste latter* Og jeg vil se bilder!! Er veldig glad for at NOEN har humor... gosjameg - trodde aldri noen kom til å skjønne den der. *puh*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar