Gå til innhold
Hundesonen.no

OODKs LP-stevne 18. juni

SFX

Recommended Posts

Jeg stusset siden det står på hjemmesiden deres:

Jeg har i hvert fall tatt imot elektroniske påmeldinger i dag, så mulig de som endret annonsen ikke visste at påmeldingsfristen i DogArra også ble forlenget.

Om du mot formodning ikke skulle få meldt på elektronisk, kan du bare sende meg en mail, så fikser jeg det. Jeg skal mekke startnummer og katalog i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte på elektronisk via NKKs terminliste på mandagen ihvertfall!

Emma er det du som tar imot påmeldingene altså? Du kan ikke hinte litt om hvor mange konkurrenter jeg får i kl.2 vel? :innocent: Har ingen forventninger uansett hvor mange jeg skal gå mot, men syns det er helt greit når det ikke er så mange i klassen jeg :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte på elektronisk via NKKs terminliste på mandagen ihvertfall!

Emma er det du som tar imot påmeldingene altså? Du kan ikke hinte litt om hvor mange konkurrenter jeg får i kl.2 vel? :innocent: Har ingen forventninger uansett hvor mange jeg skal gå mot, men syns det er helt greit når det ikke er så mange i klassen jeg :aww:

Hehe, du får flere konkurrenter enn på det uoffisielle stevnet i mai :lol:

Påmeldingsfristen er stengt tatt ikke ute, så det kan jo bli flere, derfor dumt å si noe tall nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du får flere konkurrenter enn på det uoffisielle stevnet i mai :lol:

Påmeldingsfristen er stengt tatt ikke ute, så det kan jo bli flere, derfor dumt å si noe tall nå.

Det er helt greit altså, det må jeg innrømme :lol: Syntes egentlig det var fint nå i helga, da var vi 9 stykker :ahappy: Så et sted mellom det og det uoffisielle blir bra :whistle:

Gleder meg nå jeg! Enda godt det, for den dagen kommer jeg bare til å grue meg :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...