Gå til innhold
Hundesonen.no

Boxer

laikamor

Recommended Posts

Jeg skal skrive en fordypningsoppgave om boxer, og kunne derfor trengt litt informasjon. Noen som kan fortelle litt om rasen; sykdommer, gemytt, spesielle problemer, kjennetegn osv?

Kopierer noe fra oppgaveteksen: "Gjennom arbeidet skal en belyse følgende problemstilling: Hvor aktuell er arten/rasen i Norge i dag?" Noen som har noe og komme med i forhold til denne problemstillingen? Hvor mange boxere er det i Norge f.eks, og hvor kan man finne det ut?

Blir veldig glad for hjelp her, veldig fint med personlige erfaringer :) Dette er en viktig oppgave, karakteren på denne kommer på vitnemålet, så vil elst gjøre det beste mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg skal skrive en fordypningsoppgave om boxer, og kunne derfor trengt litt informasjon. Noen som kan fortelle litt om rasen; sykdommer, gemytt, spesielle problemer, kjennetegn osv?

Kopierer noe fra oppgaveteksen: "Gjennom arbeidet skal en belyse følgende problemstilling: Hvor aktuell er arten/rasen i Norge i dag?" Noen som har noe og komme med i forhold til denne problemstillingen? Hvor mange boxere er det i Norge f.eks, og hvor kan man finne det ut?

Blir veldig glad for hjelp her, veldig fint med personlige erfaringer :) Dette er en viktig oppgave, karakteren på denne kommer på vitnemålet, så vil elst gjøre det beste mulig :)

Bruk google, eller finn en rase som du vet mer om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk google, eller finn en rase som du vet mer om?

Finner masse på google, men tenkte det kunne være greit å få informasjon fra noen som har boxer selv også, eller som vet mye om rasen :) Boxer er nok en av de rasene jeg kan mest om, men jeg kan nok alltids trenge mer informasjon enn det jeg selv vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...