Sasha&Kiara Skrevet 3. April 2011 Rapporter Skrevet 3. April 2011 Snart dobbel i Stavanger Vi meldte på noe sent, siden jeg hadde glemt av hele utstillingen Ikke bra, hehe. Men rakk nå fristen, den utvida, og reiser med 1 stykk 6mnd valp og 1stykk 18mnd unghund Fru unghund absolutt ikke i full pels, men det får nå så være. Du ser hårene detter bare hu går Frøken valp er jeg veldig spent ovenfor, så vi gleder oss Vet ikke om det er en tråd allerede om denne utstillingen? Fant ingen hvertfall Utstillingen skal ikke være i nærbøhallen ettersom jeg skjønner, noen som vet sånn ca hvor den hallen er, varghallen eller noe sånnt tror eg
Fantasia Skrevet 3. April 2011 Rapporter Skrevet 3. April 2011 Er det Varhaughallen du mener? Den ligger ca 10min fra nærbø, følg R 504 til du har kjørt brua over jernbanelinjen.Følg veien til du kommer til et stort kryss (Jæren Landbrukssenter ligger der). Ta til venstre i krysset og kjør ca 500 meter. Hallen ligger på høyre side.
Sasha&Kiara Skrevet 3. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2011 Varhaughallen ja, det var det det het Er det en grei hall?? Syns Nærbø var så stor og fin.
L8 L Skrevet 3. April 2011 Rapporter Skrevet 3. April 2011 Regner med at miniatyrhundklubben sin utstilling du mener, og da har jeg meldt på 2 stk begge dager
Guest Lilli22 Skrevet 3. April 2011 Rapporter Skrevet 3. April 2011 Jeg stiller Lørdag med Aron. =) Kan ikke søndagen så da blir det bare lørdag. =)
Sasha&Kiara Skrevet 4. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2011 http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=110076 PM kommet for lørdagen allerede 11 voksne og 1 valp for vår del Den ene valpen er jo vår Og ene voksne Og der kom søndagen 1 valp og 9 voksne
Sasha&Kiara Skrevet 12. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2011 Ja da er dottene badet og fønt her i huset Så nå bare håper vi de holder seg rene og fine da Så er vi klare for avreise på fredag :D
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar