Gå til innhold
Hundesonen.no

Tullebuller på jordet

SoppenCamilla

Recommended Posts

Hahaha, ja, det har gått ganske fort! Og hun er bare 5 mnd! :blink: Må stadig vekk se på bilder av voksne bulldoger, for å minne meg på at hun ikke er ferdig utvokst. Neste helg skal vi prøve å dra oss med på bulldogtreff! Da får jeg sikkert litt å sammenligne med.

Kamera er obligatorisk da vel?

Tuuusen takk for kommentarer, dere! Er enig med deg, busy! Jeg er stadig imponert over hvor godt Baghera holder seg! :)

Edit: Og Peggy, ja. Jeg skjønner ikke helt jeg, trodde valper i den alderen ble uproposjonerte og rare. :icon_confused:

Baghera er konge han,selvfølgelig holder han seg godt :wub:

Rar ...Peggy??? Aldri vel???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DE blinkskuddene! :lol: :lol:

Herlig serie. :D Er snuppa ferdig med tannfelling, forresten?

Haha, ja! Det er vanskelig å få bilder av Peggy, faktisk, for hun liker seg best der jeg er! Derfor jeg får så mange rare bilder der hun løper mot meg. :P Må liksom kaste et eller annet, lure Nemi til å løpe etter det, og håpe Peggy løper etter Nemi! Ikke noe å klage på på innkallinga da, i det minste! :lol:

Tror da hun er mer eller mindre ferdig, ja. Er vel ikke den som har holdt kontroll over det i det hele tatt, men tennene hennes går ikke gjennom huden lenger, de bare lager fine, små blåmerker!

Bullballerina - nydelige ben :aww:

(Seriøst, det var tidenes blinkskudd! Syns nesten jeg aner det råsa tyllskjørtet rundt midjen hennes der :lol:)

Fantastiske bilder! Digger Peggy! Digger Nemi! Og jaggu digger jeg ikke Baghera også! :wub:

Hahaha, kanskje jeg må skaffe henne tyllskjørt? :lol: Jeg digger hundene mine selv, jeg! :wub:

Kamera er obligatorisk da vel?

Baghera er konge han,selvfølgelig holder han seg godt :wub:

Rar ...Peggy??? Aldri vel???

Kamera skal bli med! Og han Kong Baghera kan godt være litt mer ydmyk og ikke fullt så påståelig på sine egne regler, hilsen hjertet i halsen da jeg oppdaga han oppå veien her en tur, her om dagen. Flink og gikk i sida da han kom tilbake da, vel og merke. :blink: Nææh, Peggy er vel ikke rar, hun! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...