Gå til innhold
Hundesonen.no

petshopgirls - din mening.

MarieR

Recommended Posts

Skrevet

hva synns du om petshopgirls? :D

jeg synns de blir for dullette og pyntelige..og dessuten har de ikke mye utstyr jeg har bruk for..det virker som om det bare er utstyr for små hunder der...jeg ville hvertfall ikke tatt på hunden min et av de fine dekkenene og så godt ut i skogen:P hehe, da ville det blitt skittent :D

MEN de har jo masse kult stæsj da :D men som sagt, ikke noe jeg kunne brukt til min hund...

Skrevet

Det er MYE jålete der ja, unødvendige ting. Men også mye jeg kunne tenkt meg, MEN som sagt det er DYRT (!!) der!!!

Skrevet

Det er masse fine ting der! en del halsbånd jeg kunne ha tenkt meg. og sånne ting. men så dyrt :roll: og ja mye av det er jålete!

Skrevet

Synes det ser ut som om de har mye fint der eg da..

mener når bikkja først skal ha et dekken, kan det like så godt være et stilig et.. :wink:

Skrevet

mye fint men ingenting som passer min lommebok desverre, også synes jeg de har forlite utstyr til store hunder. det fokuseres formye på små hundene. :?

Skrevet

Synes de har mye fint jeg, men det er liksom ikke så mye der som kler en toller synes jeg. Hadde jeg hatt en annen hunderase (en liten søt eller en stor tøff en) hadde jeg nok kjøpt en del ting der, hadde det ikke vært for de stive prisene!

Hundesengene deres er forresten kjempefine, virkelig noe jeg kunne ha tenkt meg å ha på stua mi. Liker ikke utseendet på vanlige hundesenger, og er litt rar når det gjelder sånne ting... Men dyret mitt ligger nå helst rett på parketten uansett da, jeg bruker ikke over 1000 kr. på noe som kanskje ikke blir brukt.

Skrevet

Jeg bare DIGGER den butikken. har aldri kjøpt noe der, men hvis jeg skaffer meg en PowderPuff noen gang, så kommer jeg til å handle mye der. Ser ikke noe galt i å dolle opp hunden en gang i blandt, så lenge hunden ikke lider under det.

Her er en butikk som får Petshopgirls til å bli kjedelig: http://www.pawprintzpetboutique.com/

utrolig hva dem klarer å finne på. Hehe...

Skrevet

Mye ok der, men herreguuuud for noen priser!!! :-o Ene halsbåndet jeg ville ha, hadde de ikke i min hund sin str (bombe), så fant jeg det i sverige....-og med frakt ble det billigere å kjøpe det der, enn fra pet shop girls...

Nei - Hunter sin serie er bedre syns jeg!! Nydelige, solide halsbånd helt opp i store str! :D

Skrevet

Er det til eier eller til bikkja? a078.gif

Man kan sikkert henge det i halsbåndet, men tror det er laget for mennesker i utgangspunktet, et nydelig anheng!

Skrevet

De har mye fint der, men litt småe størrelser på noe, og så dyrt som det er :-o . Å så savner jeg litt flere tøffe halsband. Men har ikke bestilt noe derfra enda. Er for dyrt til det.

Skrevet
Synes det ser ut som om de har mye fint der eg da..

mener når bikkja først skal ha et dekken, kan det like så godt være et stilig et.. :wink:

Er veldig enig med deg der. Skal man først ha noe så kan det godt være stil over det :)

Skrevet

Hadde jeg hatt en liten hund, så hadde jeg nok handlet litt bling bling ting der, så godt kjenner jeg meg selv at det er ikke vist en gang å si at det kommer jeg aaldri til å gjøre. :wink:

Det er mye dyrt der,men det kan man jo bare la være å kjøpe.

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg er veldig ambivalent til den butikken. Selvsagt. Hehe.

Vi har vært innom der, og hatt med Banjo. Det var veldig greit, for da fikk vi prøvd litt saker og ting.

For oss som har liten hund, er det veldig greit at det begynner og komme ting som faktisk passer til så små hunder.

Men som flere har sagt, det er veldig dyrt.

Vi endte opp med og handle jakke på vanlig dyrebutikk istede, men det tror jeg var mest i desperasjon over at det var 20 minus grader ute, og det var Tropehagen Zoo som var nærmest. Hehe.

Skrevet

mye tull for å være ærlig!

jeg kjøper mye rart til Tinka mn går ikke så langt at jeg kjøper klær osv som hun ikke har bruk for i det hele tatt!

jeg er jente, mn det er ingen lov som sier at jeg MÅ kjøpe jåle ting til hunden min baare fordi jeg er jente!

hvis jeg hadde hatt en liten hund hadde jeg ikke båret den rundt i ei veske hele dagen og kledd på den genser og hatt...jeg hadde behandla den som en helt vanlig hund...

sorry folkens, mn måtte bare få sakt d! :D

ikke bli sur på meg :P

Skrevet

hvis jeg hadde hatt en liten hund hadde jeg ikke båret den rundt i ei veske hele dagen og kledd på den genser og hatt...jeg hadde behandla den som en helt vanlig hund...

sorry folkens, mn måtte bare få sakt d! :D

ikke bli sur på meg :P

Ikke alle som har små hunder som gjør det da..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
    • Som jeg nevnte så er alle rasene i blandingen kjente for å ha sterkt jaktinstinkt. Noe av denne kunnskapen kommer for min del fra Linn som har hatt ambull i mange år, og vi kjenner begge både oppdrettere og aktive hundesportsfolk med alle disse rasene og er aktive i sine respektive raseklubber. Det betyr ikke at det er umulig, men definitivt en langt større utfordring enn om du hadde kjøpt en labrador eller en cocker spaniel. Og det synes jeg oppdretter burde visst om med en slik kombinasjon, men tiltroen min til oppdrettere som blander slike raser er heller ikke veldig stor.  Det er jo uansett bra om det går fint, og så lenge man er bevisst på hva slags hund man har så er det bedre.
    • Hvor har du det fra??? Mage hunder blir feilaktig kalt for kattedrepere, uten at det er noe hold i det. Ja, hundene våre, uansett rase, har jaktinstinkt i større eller mindre grad, men at ambull er så mye verre enn mange andre hunder, har jeg vanskelig for å tro.  Nå kan jeg uansett fortelle at det gjøres store fremskritt her i huset. Hunden har lært seg å sitte når kattene passerer, og han viser en mye lavere interesse for de nå enn i begynnelsen. Han kan fint ligge rolig i ene enden av sofaen og en av kattene ligger i den andre delen uten at de gjør noe stort nummer av hverandre. Så jeg syns vi er på rett vei 🙂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...