Aya Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 Han hørtes ut som en trivelig fyr sånn jevnt over ... :rolleyes2:
patricia Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 Har sånn egentlig livets rett? Han er helt sikkert istand til å kjøre øksen i hodet på et menneske også!
Batis Skrevet 30. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 Ikke akkuratt heilt stabilt nei...
K9Rex Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 Dyrevold kommer alltid til å sjokkere meg mer å mer for hver gang.... *prøver å finne haka si som datt i gulvet*
Guest 2ne Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Merkelige hundesonen. Her er alle skjønt enige om at fyren får som fortjent, mens andre som har titalls daue bikkjer på gården sin, er utsatt for heksejakt. Jeg kommer aldri til å skjønne meg på folk, jeg..
Batis Skrevet 31. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Merkelige hundesonen. Her er alle skjønt enige om at fyren får som fortjent, mens andre som har titalls daue bikkjer på gården sin, er utsatt for heksejakt. Jeg kommer aldri til å skjønne meg på folk, jeg.. Er ikke helt sikker på hva du mener her jeg? Er det en sak (ref. titalls daue bikkjer / "heksejakt") jeg ikke har fått med meg her, så får du unnskylde..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar