Krilo Skrevet 27. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2011 Har funnet et par ting jeg vil kjøpe fra dette nettstedet. Men jeg er ikke så fryktelig god i å lese svensk, og er heller ikke spseielt flink til å skjønne hva de forskjellige alternativene på betaling og frakt er, og hva slutt prisen for meg vil bli til slutt når pakken kommer til norge. Er det noen her som har litt bedre erfaring med svensk nettbutikk som kan hjelpe meg litt? detter er den ene tingen detter er den andre tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 27. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2011 Gå på siden med vilkår, der står det forklart hva du skal gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vrengt-polvott Skrevet 27. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2011 Jeg har handlet hos Divinedog.se og er KJEMPEFORNØYD! Kjempe rask leveringstid. Det første du skal gjøre er å lage deg en konto. Når det er gjort, går du til hovedsiden, der skal du huke av moms og trykke på priser i NOK! da kommer rett pris. Så er det bare å putte varene i handekurven og bestille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 27. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2011 ser de skal ha 100,- for å sende til norge, blir disse 100,- lagt til oppå prisen som kommer opp i kassen? for da kan det være like greit å kjøpe fra norsk nettbutikk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 27. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2011 fant ut av det, da er tingene bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turte Skrevet 23. April 2011 Rapporter Share Skrevet 23. April 2011 Bare husk at det fort kan bli ekstra utgifter med mva og fortollingsgebyr når man handler for over 200kr. Dette er eks.frakt da. Selv om mva ikke nødvendigvis blir så mye kan gebyret komme på et par hundre kroner. Det er alltid så kjedelig når man tror man har gjort et kupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 24. April 2011 Rapporter Share Skrevet 24. April 2011 Bare husk at det fort kan bli ekstra utgifter med mva og fortollingsgebyr når man handler for over 200kr. Dette er eks.frakt da. Selv om mva ikke nødvendigvis blir så mye kan gebyret komme på et par hundre kroner. Det er alltid så kjedelig når man tror man har gjort et kupp Brrr...kan skrive under på dette :angry: Bestilte en gang et halsbånd som var lagd spesielt til Chicka med navn og greier fra Sverige, glemte helt gebyrene og det ble MYYE penger. Ikke var båndet fint da det kom og litt for stort, snakk om å kjøpe katta i sekken (kan le av det nå, men var ganske sur da..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 11. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2011 Bare husk at det fort kan bli ekstra utgifter med mva og fortollingsgebyr når man handler for over 200kr. Dette er eks.frakt da. Selv om mva ikke nødvendigvis blir så mye kan gebyret komme på et par hundre kroner. Det er alltid så kjedelig når man tror man har gjort et kupp Har bestilt mye fra Sverige, men har aldri opplevd å måtte betale gebyrer. Merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 12. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2011 Jeg har bestilt derfra 3 ganger nå på våren. Omtrent for samme sum hver gang. Ene pakka ble stoppa i tolla, og dermed nesten 300 kr dyrere. De andre to plumpa ned i postkassen uten toll, og vips var det knallbillig... Forsåvidt så handla jeg en del dekkener fra Hurrta, så billig ble det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar