Gå til innhold
Hundesonen.no

cane corso savnet i vestfold

Rabalder

Recommended Posts

Usikker på hvor, skal høre med han, vet bare at det er i et industriområde.

Hun har rømt. Problemet er at eier er på jobb, kjører lastebil og må videre hvis ikke sjefen er snill. De bor egentlig i Rogaland

Det er i tønsberg, i nærheten av en flykafe og gildebyggning ble hun sist sett for noen timer siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer info, hunden ble skremt og løp avgårde. Eieren kjører levende kylling og kan ikke lete mye lengre før han må reise til Rogaland igjen. Håper de som evt finner henne leverer henne inn til falken/politiet/viking e.l.

Eier er selvfølgelig helt i fra seg av bekymring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Men håper hun blir funnet i kveld. Hun er litt forsiktig av seg og i tillegg skremt, heter Dolly.

Skal oppdatere her hvis hun blir funnet i kveld/natt.

Ja,bilen er ikke her før imorgen, så jeg drar ut da og titter :)

sjekker innom her før jeg drar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun blir funnet snart. Hun er nok litt for langt unna til at jeg treffer på henne her, men man veit jo aldri. Treffer jeg på løshunder så prøver jeg alltid å fange de inn uansett :ahappy:

Lykke til :)

Takk :) Håper hun treffer på folk som tenker som deg:)

Håper bare på at noen har funnet henne, kanskje de venter med å ringe politiet til i morgen.

Ikke lett for en 6 mndrs valp å være ute i kulden på ukjent sted hele natten. Eier er veldig redd hun skal bli påkjørt. Han har det helt grusomt stakkar, var tvunget til å kjøre fra plassen hun forsvant på.

Dolly er funnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...