Djervekvinnen Skrevet 19. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2011 Jeg har sett litt på denne selen: LINK Men jeg blir ikke helt klok på hvordan den ser ut på hunden.. Hvordan er trekkpunktet egentlig? Ser ut som det går veldig langt ned på sidene nesten under buken, eller vises det feil? Skjønner ikke helt hvordan den skal være. Ser etter sele til skitrekking. Og rosa var jo kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 19. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2011 Det er vel en standard nomesele? Sånn ser den ut på hunden: mer info her; http://seleverkstedet.no/Sider/seletoy08.htm under "Sledehundsele (X-back)" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 19. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2011 Okei, så den går så langt bak. Vanskelig å se ut ifra bildet syns jeg. Sikkert bildet som er litt rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 19. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2011 Okei, så den går så langt bak. Vanskelig å se ut ifra bildet syns jeg. Sikkert bildet som er litt rart. Yepp, den skal gå til halefestet, og yepp, bildet fra troll var litt rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 19. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2011 Den så kanskje litt rar ut siden bilde egentlig burde vært vridd litt mot klokken Helt vanlig sele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 20. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2011 Kjempefint! Da er det bare å måle bikkja og håpe den vil passe Takk for oppklaringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar