Gå til innhold
Hundesonen.no

Fortvilet over en stakkar.

Cairmal

Recommended Posts

For to år siden plukket venninnen min og jeg opp en høygravid beagle på vift i byen. Tok den med til politistasjonen hvor de nærmest nektet å røre hunden. (Puttet den i et høl av et bur da :lol: ). 1 år etter så jeg hunden på vandring igjen. Denne gangen rotet den rundt i søppel. Jeg lyktes ikke med å få tak i den denne gangen. Så, idag kjørte jeg og samboeren gjennom byen. Plutselig var vi bare cm fra å kjøre på denne hunden igjen! Hvordan er det mulig? Har nå mine mistanker om hva slags folk denne hunden må tilhøre. Den raser avsted i sin egen verden så er ikke lett å få kastet seg ut av bilen midt i byen heller. Hunden ser ut til å være svært gammel og har noen patter som omtrent sleper i bakken.

Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg når jeg vitner noe slikt! HVA synes dere jeg bør gjøre videre? Politiet gir den jo tydeligvis bare tilbake til de elendige eierne sine. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For to år siden plukket venninnen min og jeg opp en høygravid beagle på vift i byen. Tok den med til politistasjonen hvor de nærmest nektet å røre hunden. (Puttet den i et høl av et bur da :lol: ). 1 år etter så jeg hunden på vandring igjen. Denne gangen rotet den rundt i søppel. Jeg lyktes ikke med å få tak i den denne gangen. Så, idag kjørte jeg og samboeren gjennom byen. Plutselig var vi bare cm fra å kjøre på denne hunden igjen! Hvordan er det mulig? Har nå mine mistanker om hva slags folk denne hunden må tilhøre. Den raser avsted i sin egen verden så er ikke lett å få kastet seg ut av bilen midt i byen heller. Hunden ser ut til å være svært gammel og har noen patter som omtrent sleper i bakken.

Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg når jeg vitner noe slikt! HVA synes dere jeg bør gjøre videre? Politiet gir den jo tydeligvis bare tilbake til de elendige eierne sine. :icon_redface:

Mattilsynet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Lilli22

Snakket med dyrebeskyttelsen nettopp. Halve byen kjenner visstnok til problemet.

Men nå vet jeg hvertfall hva jeg skal gjøre om jeg ser den igjen.

Hva skal du gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta den med meg og levere den hos Falken. Da må eieren betale en viss sum for å få den tilbake. Hvis ikke eieren kommer vil den ende på en kennel.

Selv skulle jeg ønske det var noe mer jeg eller dyrebeskyttelsen kunne gjort. Syns det er merkelig ingen har klart å få tak i den hvis "halve byen kjenner til den".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...