Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei. :)

Tarzan2010

Recommended Posts

Jeg er en ny bruker med en Japanese Chin valp på 6 mnd.

Den kom til oss for ca 1 mnd siden å alt har gått fint.

Men for 2 dager siden så jeg at halen ikke var oppe lengre. Tidligere har han gått med den som en bue opp mot ryggen.

Han er fortsatt livlig å glad, men lurer på om noen vet hvorfor han ikke løfter halen lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Vet gjør vetrinæren.

Gjette kan jeg lammelse fordi det har vært kaldt. Noen har dratt hardt i halen halen har blitt klemt. Det er jo noe jeg kan gjette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er halen helt slapp? Ingen bevegelse i det hele tatt? Har valpen vondt i den når du klemmer på den?

Dersom den er slapp men ikke viser tegn til at han har vondt, kan det være noe som kalles for vannhale(?) Er ufarlig men man skal ta det med ro med hunden. Iløpet av få dager skal den virke som normalt igjen. Vet ikke hvorfor dette skjer, du kan jo søke litt på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er halen helt slapp? Ingen bevegelse i det hele tatt? Har valpen vondt i den når du klemmer på den?

Dersom den er slapp men ikke viser tegn til at han har vondt, kan det være noe som kalles for vannhale(?) Er ufarlig men man skal ta det med ro med hunden. Iløpet av få dager skal den virke som normalt igjen. Vet ikke hvorfor dette skjer, du kan jo søke litt på nettet.

Han rører på den, men han har den ikke i samme stilling som han bruker.

Har planer om å ringe veterinær i morgen, men ville høre om noen her hadde noen anelse om hva de kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også vannhale.

Men kanskje det kan ha med humøret til hunden,at den har vondt eller ikke er i form? En hund så ikke har det så godt går jo ikke med halen opp somregel. Bare en tanke altså.

Er nok lurt å ta han med til vet ja,kan jo være så mangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...