Gå til innhold
Hundesonen.no

Tilpassing av seler, om de passer eller ikke..

SCRM

Recommended Posts

Skrevet

Hei..

Jeg har ei kraftig Flat Coated Retriever tispe på 4 år.. Etter å ha prøvd de selene hun nå har, ser jeg att hun faktisk ikke har 1 sele som passer lenger, bortsett fra trekk selen som hun bruker til å trekke med.. Hun har ikke 1 god tur sele, har til nå prøvd hurrta og hunter, begge disse sitter ikke godt på henne. Hurrta selen er for kort rundt bryste, så hun får remen under bryste i armehulene, hunter selen er rett og slett for liten..

Er det noen vet av en BRA dyrebutikk i Trondheims området som KAN seler, slik at jeg kan få hjelp til å finne en sele som faktisk passer og sitter godt på kroppen hennes? Eller er det noen på sonen som kan hjelpe meg til å finne en sele som passer henne? Jeg bor på Ler, ligger 10 min sør for melhus.

Guest lijenta
Skrevet

Troll må da kunne hjelpe deg. Dem driver i hovedsak med trekhunder og har butikk i Tr.heim

Skrevet

Troll må da kunne hjelpe deg. Dem driver i hovedsak med trekhunder og har butikk i Tr.heim

Okei, det viste jeg ikke.. Er litt blank på de sele greiene, hvordan de skal sitte og slike ting. :ahappy: Hvor i Trondheim har de butikk da?

Skrevet

Okei, det viste jeg ikke.. Er litt blank på de sele greiene, hvordan de skal sitte og slike ting. :ahappy: Hvor i Trondheim har de butikk da?

Tempe, ved siden av team/atb verkstedet

Skrevet

Jaro's hund på Melhus kan også være et alternativ.

Er det hundebutikk på Melhus? Det viste jeg ikke.. :ahappy: Fant kart, så vet nå hvor det ligger.. :)

Skrevet

Noen som vet om de har denne Trixie y selen i en dyrebutikk så det går an å prøve den på hunden?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...