Gå til innhold
Hundesonen.no

Innlæring av apport 2

Wheaten terrier

Recommended Posts

Jeg trenger også litt hjelp, men mitt problem er ikke det samme som i det andre innlegget med samme tema. For Når jeg kaster en leke bort til Tjorven, snapper hun den til seg og løper alt hun kan i motsatt retning, ikke snakk om at hun gidder å komme bort til meg... Ikke engang når jeg frister med en godbit, isåfall slipper hun leken og kommer bort og det er jo ikke det jeg vil oppnå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger også litt hjelp' date=' men mitt problem er ikke det samme som i det andre innlegget med samme tema. For Når jeg kaster en leke bort til Tjorven, snapper hun den til seg og løper alt hun kan i motsatt retning, ikke snakk om at hun gidder å komme bort til meg... Ikke engang når jeg frister med en godbit, isåfall slipper hun leken og kommer bort og det er jo ikke det jeg vil oppnå....[/quote']Prøv å løp avgårde selv, i motsatt retning, kanskje hun da vil følge din retning. Når hun nærmer seg kan du rulle rundt på bakken for å lokke henne til deg. Spill klovn, gjør deg til og dersom hun kommer bort - selv om hun slipper apporten og slikker deg i trynet f.eks - så gi henne jackpoten ;) Det er det første jeg ville prøvd :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...