Miko Skrevet 28. November 2005 Rapporter Skrevet 28. November 2005 Nå har jeg laget juleside på sia til Miko. Der det skal være julebilder av andre hunder Hvis noen vil at jeg skal legge bilde av din hund ut på sia mi så kan dere jo legge det ut her, eller sende det på mail Håper å kunne få maaaange fine julebilder http://www.piczo.com/mikosbilder?g=13543439&cr=2
MarieR Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 det er det jeg kaller en helproff side! kjempefint! skal sende deg julebilde av ask iløpet av helgen jeg
Basse Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 Synes siden din hadde blitt kjempefin Så koselig det hadde blitt med julebilder GB signert
Miko Skrevet 2. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 det er det jeg kaller en helproff side! kjempefint! skal sende deg julebilde av ask iløpet av helgen jeg Tusen takk Gleder meg til å få bilde
Miko Skrevet 2. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 Hvorfor tårer...? Fordi ingen hadde svart,hihi
Line_ Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 Du kan sikkert ta et av snøbildene på hjemmesiden min Hvis du ikke fortsatt har noe i mnot meg og puddler da...
Miko Skrevet 2. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 Du kan sikkert ta et av snøbildene på hjemmesiden min Hvis du ikke fortsatt har noe i mnot meg og puddler da... Jeg har aldri hatt noe imot puddler! Du vet hvorfor jeg blei irritert, men er kommet over det for lenge sia..
Ricco Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 Fordi ingen hadde svart,hihi Å ja! Eg er ikkje så flink til sånt, og så har eg ikkje julebilder heller... men om det er noe bilde av mine hunder du vil ha så ligger der jo noen på valpeprat (chanita chanel). og det er jo snø på noen av dem...
Miko Skrevet 2. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 Å ja! Eg er ikkje så flink til sånt, og så har eg ikkje julebilder heller... men om det er noe bilde av mine hunder du vil ha så ligger der jo noen på valpeprat (chanita chanel). og det er jo snø på noen av dem... Kjempe fine bilder La inn det ene
charlotte Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 http://www.jakt-labben.no/bilder/lisafoto4.JPG Du må gjerne legge ut bildet på denne linken
Miko Skrevet 2. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 http://www.jakt-labben.no/bilder/lisafoto4.JPG Du må gjerne legge ut bildet på denne linken Det var kjempe fint Har lagt det ut nå
Line_ Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 Jeg har aldri hatt noe imot puddler! Du vet hvorfor jeg blei irritert, men er kommet over det for lenge sia.. Så bra.
Miko Skrevet 2. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 Kan Chicka få være med?? Sååå kjempe fint bilde da Har lagt det inn nå
Renate A Skrevet 2. Desember 2005 Rapporter Skrevet 2. Desember 2005 Sååå kjempe fint bilde da Har lagt det inn nå Næææ så fint, nå ble jeg stolt over å se jenta mi på en annens side. 8) Kjempe lur ide =D>
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar