Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp meg..


G Gina

Recommended Posts

Hei!

Jeg sliter litt med å forstå "systemet" ( :P ) her på hundesonen, så jeg lurte på om noen kunne forklare meg hvordan man får flere innlegg i én tråd? Sånn som i "Min hund".. der ser jeg det er mange som har flere "poster" (eller hva dere kaller det..). Men jeg finner bare ikke ut hvor jeg skal "fortsette" i samme tråd. Er det noen som kan hjelpe meg?

Har prøvd et par ganger, men det har bare resultert i to mislykkede forsøk. Jeg får heller ikke til å slette den mislykkede tråden.. :thumbs:

Hadde vært supert om noen kunne hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg sliter litt med å forstå "systemet" ( :P ) her på hundesonen, så jeg lurte på om noen kunne forklare meg hvordan man får flere innlegg i én tråd? Sånn som i "Min hund".. der ser jeg det er mange som har flere "poster" (eller hva dere kaller det..). Men jeg finner bare ikke ut hvor jeg skal "fortsette" i samme tråd. Er det noen som kan hjelpe meg?

Har prøvd et par ganger, men det har bare resultert i to mislykkede forsøk. Jeg får heller ikke til å slette den mislykkede tråden.. :thumbs:

Hadde vært supert om noen kunne hjelpe meg!

Slik som dette?

Her har jeg trykket på siterknappen, da kommer "skrive"boksen opp med en gang og jeg har ditt innlegg i "klammer" (quote og /quote). Vil du sitere flere, klikker du på multisitat og svar når du er klar.

Vi har ett testforum, prøv deg frem der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg sliter litt med å forstå "systemet" ( :whistle: ) her på hundesonen, så jeg lurte på om noen kunne forklare meg hvordan man får flere innlegg i én tråd? Sånn som i "Min hund".. der ser jeg det er mange som har flere "poster" (eller hva dere kaller det..). Men jeg finner bare ikke ut hvor jeg skal "fortsette" i samme tråd. Er det noen som kan hjelpe meg?

Har prøvd et par ganger, men det har bare resultert i to mislykkede forsøk. Jeg får heller ikke til å slette den mislykkede tråden.. :rolleyes2:

Hadde vært supert om noen kunne hjelpe meg!

Mltisitat

Slik som dette?

Her har jeg trykket på siterknappen, da kommer "skrive"boksen opp med en gang og jeg har ditt innlegg i "klammer" (quote og /quote). Vil du sitere flere, klikker du på multisitat og svar når du er klar.

Vi har ett testforum, prøv deg frem der :wub:

Multisitat

Svar nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...