Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp meg..

G Gina

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Jeg sliter litt med å forstå "systemet" ( :P ) her på hundesonen, så jeg lurte på om noen kunne forklare meg hvordan man får flere innlegg i én tråd? Sånn som i "Min hund".. der ser jeg det er mange som har flere "poster" (eller hva dere kaller det..). Men jeg finner bare ikke ut hvor jeg skal "fortsette" i samme tråd. Er det noen som kan hjelpe meg?

Har prøvd et par ganger, men det har bare resultert i to mislykkede forsøk. Jeg får heller ikke til å slette den mislykkede tråden.. :thumbs:

Hadde vært supert om noen kunne hjelpe meg!

Skrevet

Om du skal endre på et innlegg du har skrevet for så og så lenge siden (husker ikke hvor lang tid det er) må du ta kontakt med moderator, det samme gjelder med sletting av tråd, om ikke jeg har misforstått dette da :thumbs:

Skrevet

Innlegg kan kun redigeres innen 1 time.

Om du mener å poste flere svar, sånn som vi nå gjør på deg, så trykker du på SVAR knappen under innlegget, altså det siste innlegget.

Skrevet

Hei!

Jeg sliter litt med å forstå "systemet" ( :P ) her på hundesonen, så jeg lurte på om noen kunne forklare meg hvordan man får flere innlegg i én tråd? Sånn som i "Min hund".. der ser jeg det er mange som har flere "poster" (eller hva dere kaller det..). Men jeg finner bare ikke ut hvor jeg skal "fortsette" i samme tråd. Er det noen som kan hjelpe meg?

Har prøvd et par ganger, men det har bare resultert i to mislykkede forsøk. Jeg får heller ikke til å slette den mislykkede tråden.. :thumbs:

Slik som dette?

Her har jeg trykket på siterknappen, da kommer "skrive"boksen opp med en gang og jeg har ditt innlegg i "klammer" (quote og /quote). Vil du sitere flere, klikker du på multisitat og svar når du er klar.

Vi har ett testforum, prøv deg frem der :P

Skrevet

Hei!

Jeg sliter litt med å forstå "systemet" ( :whistle: ) her på hundesonen, så jeg lurte på om noen kunne forklare meg hvordan man får flere innlegg i én tråd? Sånn som i "Min hund".. der ser jeg det er mange som har flere "poster" (eller hva dere kaller det..). Men jeg finner bare ikke ut hvor jeg skal "fortsette" i samme tråd. Er det noen som kan hjelpe meg?

Har prøvd et par ganger, men det har bare resultert i to mislykkede forsøk. Jeg får heller ikke til å slette den mislykkede tråden.. :rolleyes2:

Mltisitat

Slik som dette?

Her har jeg trykket på siterknappen, da kommer "skrive"boksen opp med en gang og jeg har ditt innlegg i "klammer" (quote og /quote). Vil du sitere flere, klikker du på multisitat og svar når du er klar.

Vi har ett testforum, prøv deg frem der :wub:

Multisitat

Svar nå

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...