Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har vært på kurs med Gerhard O'Shea

trulte

Recommended Posts

Overskriften sier vel det meste, men jeg lure altså på om jeg skal melde meg på ett Handlingkurs med Gerhard O'Shea. Noen som har vært på kurs med han?

Hva syns dere? Det jeg har lest om han virker bra, men greit med personlige erfaringer også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på kurs for han (borås ifjor) og er veldig fornøyd.

Han er fengende, inspirerende og veldig dyktig. Man lærer liksom et annet konsept og en (for meg) ny måte å handle på. Det jeg savnet var mer personlig oppfølging, vi var alle sammen i en hestepaddock hver gang vi hadde praksis. Og alle var for han på samme nivå, han spurte aldri (hva jeg kan huske) noen om de hadde stilt før.

Når det er så mange (vi kan vel ha vært 20 +/-)så blir det litt mer upersonlig på en måte. Dessuten var fler av hundene kranglete og det ødela for mange.

Mulig jeg kommer til å bruke alt jeg lærte en gang på en ny hund, men på de jeg har nå så er det ikke helt ideelt. Men jeg er glad jeg bestemte meg for å delta :wub: Dog har jeg ikke helt bestemt meg for om jeg vil gå på hans "videregående" kurs.

Men jeg anbefaler virkelig å gå et kurs for han! Send meg gjerne pm om det er noen spørsmål :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, alle sammen! Har meldt meg på, og gleder meg masse.

Dere som har truffet han, prater han engelsk eller svensk?

Så gøy! Du blir sikkert fornøyd :banana:

Han prater svensk med engelsk "brytning",faktisk ikke så vanskelig å forstå etter et par setninger :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...