Gå til innhold
Hundesonen.no

My Dog 2011

Anette

Recommended Posts

Lager bildetråden og legger inn de få jeg har, vet at caranthir og Siri Eveline tok masse mer bilder med litt bedre kamera. Muttern er ikke helt stødig i bruk av kamera for å si det sånn :D

Torsdag:

Stilte for en belgisk dommer

IMG_0037.JPG

IMG_0038.JPG

Og akkurat her og nå lærte jeg at jeg må stille henne opp når jeg står. Fordi idag testet jeg begge og hun stod mye bedre når jeg sto. her er bildebeviset på not how to :wub:

IMG_0039.JPG

Buhund hale 1:

IMG_0041.JPG

Finaleshow åpning med freestyle, og jeg og Siri Eveline falt pladask for en veldig homo fyr som var SUPER med og bikkja var bare ENDA mer med, de var herlige å se på der de danset, så vi fant kamera og prøvde å ta litt bilder :D

IMG_0042.JPG

mini kelpien er inni der!

IMG_0043.JPG

midtpunktet i hele gruppa :D

IMG_0046.JPG

Her har da kameraet laget hunden til en svart skygge :D

IMG_0047.JPG

Gruppe 7:

IMG_0048.JPG

Iver:

IMG_0049.JPG

Chico og Siri E: (bedre bilder kommer når hun laster opp bildene jeg tok med hennes kamera :D )

IMG_0050.JPG

Fredag:

stilte for jens myrmann:

IMG_0052.JPG

Bevis at Amiga egentlig er buhund 2 :D (hun tok dog ikke full ekstrem krølle helt rundt men dog... halen skal henge ned :D )

IMG_0053.JPG

Og det var det jeg hadde, håper de andre legger ut mer imorgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så er pcen min på reparasjon, sitter nå på en lånt minipc. Derfor blir ikke mine bilder redigert før jeg får igjen min egen laptop. Men har forminsket tre bilder av de hundene vi stilte iallefall.

Fortispen min, Nanduhria's Helluin

110107-01.jpg

Cane og meg, som trenger å trene på oppstilling :wub:

110107-02.jpg

Vakre Dinamor og 2ne, som kan sine saker. :D

110107-03.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg funnet noe som vil samarbeide, Picasa, så her kommer bildene mine (dvs. fotograf var mye Anette&Amiga):

P1060700.JPG

P1060699.JPG

P1060696.JPG

P1060695.JPG

P1060686.JPG

2ne og fórvalpen til Caranthir

P1060678.JPG

BIM og BIR i korthåret collie :(

P1060706.JPG

Her ser man at jeg trenger litt øvelse i å stille opp :S

P1060710.JPG

Iver i ringen :(

P1060709.JPG

Hele gruppe 7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cane og meg, som trenger å trene på oppstilling :D

110107-02.jpg

Se så flinke dere er :(

Vakre Dinamor og 2ne, som kan sine saker. :(

hehe.. Det er ikke jeg som har lært Dina de sakene der, det er det Belgerpia som har gjort :lol:

P1060686.JPG

2ne og fórvalpen til Caranthir

Viktig å kose litt i ringen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var mange fine bilder:) Grattis til dere som har gjort det bra.

Jeg har desverre ingen bilder siden jeg var ikke der. Men hunder fra meg er der og har gjort det helt fantastisk bra.

Bt og ny champion på N uch Courtborne Shania i en alder av 11 år:) kjempe morro

og dagen før ble Courtborne Keyzers-Faramiir BIS bruks på vinthundklubbens utsitlling.

Og Courtborne Don`t Be Cruel tar cert og blir 4. beste hannhund og N S uch Courtborne Little Gilwen blir 2.beste tispe i går.

Kjempe morro og er så klart veldig stolt.

Om noen streifer forbi whippet ringen så gjærne knipse noen bilder,, da blir jeg veldig glad.

Lykke til i morgen

Klem

Kristin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...