Gå til innhold
Hundesonen.no

Opprykk til kl II i LP

AnnikenK

Recommended Posts

Skrevet

Supra har jo opprykk til kl II i LP og da lurte jeg på om det er noe som "følger" henne. Dvs at hvis jeg skulle konkurert med henne, så måtte jeg starte i kl II, eller er det eier eller ekvipasjen opprykket gjelder for?

Skrevet

Det er hunden som har opprykket, så om du ønsker, kan du og Supra stille i klasse 2 i konkurranse. Men om hun ikke er stilt i kl 2 ennå, så kan du fortsette å gå i klasse 1 dersom du føler at du og hunden trenger mer samtrening for konkurranse :icon_confused:

Skrevet

OM jeg skulle finne på å konkurere, så trenger vi så absolutt å bli mer samkjørte, ja :getlost: Men jeg trodde det var slik at det kun var et vist antall måneder etter opprykket at man kunne fortsette å konkurere i den klassen man fikk opprykk fra :icon_confused:

Skrevet
Men jeg trodde det var slik at det kun var et vist antall måneder etter opprykket at man kunne fortsette å konkurere i den klassen man fikk opprykk fra :icon_confused:

Det er i NBF-bruksen det gjelder. Har du fått opprykk kan du fortsette i samme klasse i inntil ett år etter opprykket tror jeg det er. Bruks er jo liksom ikke helt som LP, og der går folk sjelden flere ganger i samme klasse såframt man får opprykk til neste klasse :getlost:.

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har ikke startet henne offisiellt i kl.2, kun uoffisielt, så du kan gå i kl.1 med henne :lol: Veldig gøy å lese at du vurderer å konkurrere :lol:

Guest Gråtass
Skrevet

Uansett om Supra hadde gått i lp2 offesielt, så tror jeg ingen hadde sagt noe på det om du ønsket å gå Lp1 med henne. Mamman til Asti til Margrete gikk i LP1 og 2 med datteren til eier, selv om Klippa hadde konkurrert i elite. Så det er nok ikke superstrengt uansett. Selv om det er riktig at prestasjonene følger hunden.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...