Gå til innhold
Hundesonen.no

Leie av leilighet i skibakken


Ane

Recommended Posts

Nå har jeg og 4 andre bestilt en leilighet i skibakken for helgen som kommer. Jeg hadde kontakt med en dame over mail og hun sa de hadde en ledig, og jeg sa ja til den. Hadde på forhånd snakket med de 4 andre, og de gav klarsignal til at jeg kunne bestille.

Hvert fall, jeg sa ja til den ene leiligheten hun snakket om på mail, og får bekreftelsen. Nå ser jeg at det står i bekreftelsesdokumentet at ansvarlig leietaker må være 23år. Ingen av oss er det, vi er alle 20 og en 19.

Jeg har skrevet tilbake til de, men uten svar på en stund...

Noen her som vet om en som ikke skal være med kan stå som leietaker? Hvis ikke, tror dere vi må betale for oppholdet? De informerte jo ikke meg om aldersgrensen i mail, og jeg har ikke sett den på hjemmesiden deres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen av dere foreldre som kan stå ansvarlig?

Jo, men det er jo det jeg lurer på :aww: Kan en som ikke skal være med å bo der være den ansvarlige? Isåfall så kan jo en foreldre, men trodde kanskje den personen måtte være med selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, sånn sett. Jeg trodde du ville ha noen fra sonen som ansvarlig. :D

Jeg antar at det går bra. Det eneste er at de vil ha en sikkerhet for om dere ramponerer stedet. :D

Hehe, neida :aww: Ja, får håpe det går bra! Har ikke fått svar av de, men de kan vel sette det over på en av foreldrene.. Får håpe det :lol:

Takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...