Gå til innhold
Hundesonen.no

Valp som gneldrer!

86*modell

Recommended Posts

Jeg har ei herlig lita blandingsfrøken på fem måneder. Hun er verdens søteste og alt det der, men hun har lagt seg til en litt lei uvane. Hun kjefter så fælt på folk! Hun boffer ikke på verken meg, mannen, ungene våre, eller på arbeidskollegaene mine siden hun ser de gjennom hele uka. MEN treffer vi folk på tur, uansett om det er folk hun kjenner eller om det er ukjente, så setter hun i en voldsom gneldring og kjefting! Hun logrer stort sett mens hun kjefter, og når hun er ferdig å kjefte får hun hilse. Da murrer hun gjerne med halen mellom bena littegranne, og så er alt ok. Er klar over at dverschnauser har vokt i seg, men såå mye...? :aww: Uansett, noen gode råd? Er ikke'no kult å gå tur med en "tikkende bombe".. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres mer ut som om hun er usikker enn at hun vokter synes jeg. Hva med og prøve og gjøre 'ukjente' man møter på tur til noe positivt, feks ved at du får med deg noen du kjenner som kan ha med seg godbiter som de kan gi til henne når dere møtes eller så kan du bruke godbiter/leke til og avlede når dere skal passere andre på tur :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...