Julenissen Skrevet 22. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2010 Finn navnet på disse 4 rasene, og sett første bokstav i hvert rasenavn (er det to ord i rasenavnet teller kun første bokstav i første ordet) sammen til ett ord. Svar sendes på PM til meg! RASE 1: Min pels er tøff og stri men inni er jeg veldig bli' en godslig kjempe er jeg. ganske smal - ikke særlig brei! Jeg kommer fra en øy ble nesten utryddet, lite gøy! Det diskuteres om jeg er den største eller var det Grand Danois som var den første? RASE 2: Jeg jobber hele dagen lang stor er min arbeidstrang som oftest er jeg svart og hvit til meg setter gjeteren sin lit RASE 3: Jeg har bart og er stor og svart Du må nappe meg litt ned ellers ser jeg ut som et messy juletre Navnet mitt er veldig tysk Jeg er ingen liten kosebamse fra Jysk Jeg tåler arbeid og kjipt vær noen vil kanskje betegne meg som litt sær RASE 4: Jeg er tynn og rar men min fot er rapp og snar Mine ører har flott beheng Min rasegruppe er en elegant gjeng Jeg er i gruppe med rase nummer 1 men jeg er selvsagt mye mer pen Jeg funker bra til lure course og Midtøsten er min opprinnelige "source" ----------------------------------- SVAR 20 desember: http://hundesonen.no/forum/index.php?showtopic=52549&view=findpost&p=957325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts