Gå til innhold
Hundesonen.no

Banner?:)

Birte

Recommended Posts

Noen som har veeeldig lyst å lage en banner eller to til meg? :) [-o<

Ser det er mange som har spurt om det, så jeg hadde blitt veldig glad om noen hadde orket å lage en til oss også :)

Bilder kan hentes på hjemmesiden vår: www.freewebs.com/tollersico

Bare til å plukke ut de du liker best og synes passer bra til:-) samme hvilken farge du bruker, og skriv gjerne det du har lyst til=D Men trenger ikke mye tekst :D Tuusen takk på forhånd om noen gidder :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicobanner.jpg

laget et jeg :P Håper du liker det :wink:

nemmen så nydelig :):D bare en ting :D Det det er ikke Sico, men broren hans Scott :wink: Men banneren var kjempeflott altså =D> Kanskje litt dumt å bruke et som ikke er av min hund liksom.. Men takk uansett :)

ps: får ikke håpe du blir flau eller noe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nemmen så nydelig :):D bare en ting :P Det det er ikke Sico, men broren hans Scott :wink: Men banneren var kjempeflott altså =D> Kanskje litt dumt å bruke et som ikke er av min hund liksom.. Men takk uansett :)

ps: får ikke håpe du blir flau eller noe :wink:

Oisann :oops: bare tok et bilde på hjemmesiden din jeg :P tenkte det var Sico siden det var sånn "alene" bilde :D men da skal jeg lage et nytt et! men han var i hvertfall veldig nydelig han også!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann :oops: bare tok et bilde på hjemmesiden din jeg :P tenkte det var Sico siden det var sånn "alene" bilde :D men da skal jeg lage et nytt et! men han var i hvertfall veldig nydelig han også!! :P

Ja, han er så nusselig :P Tusen takk for at du gidder :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har veeeldig lyst å lage en banner eller to til meg? :D  [-o<  

Ser det er mange som har spurt om det, så jeg hadde blitt veldig glad om noen hadde orket å lage en til oss også :D  

Bilder kan hentes på hjemmesiden vår: www.freewebs.com/tollersico

Bare til å plukke ut de du liker best og synes passer bra til:-) samme hvilken farge du bruker, og skriv gjerne det du har lyst til=D Men trenger ikke mye tekst :P  Tuusen takk på forhånd om noen gidder :wink:

Her er din animerte banner :P

BrteSico.gif

Med så klare bilder, er det bare morsomt å lage ting. Så har du jo også en vakker hund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...