Julenissen Skrevet 11. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2010 I natt ble jeg sittende oppe og lese alle disse bloggene til dere medlemmer. Da jeg la meg var netthinna stappet med ord, uttrykk og sitater. Her er noen jeg bet meg merke i, men jeg har glemt hvilket medlem de tilhører! Kan dere hjelpe meg å finne ut av det? Svar sendes på PM til nissefar innen midnatt 11. desember. Alle sitater må kobles til rett medlem for å få poeng! ------------------ 1. Litt lenger opp i stien var det minst 30 bajs poser som lå strødd utenfor søppelkassa. Najs. 2. Men jeg hater pirke- og putlearbeid. Kanskje en dag? 3. Tenk å celledele seg selv, og så spise den lille klumpen. 4. og selv om mine treningskompiser hevder at min belønningsmåte er SÅÅÅÅÅ GAMMELDAGS OG SÅÅÅÅ IPO 5. Men ettersom timen nærmet seg og alle kom med så mye “advarsler” om at de hadde følt seg svimle, slappe, en hadde besvimt osv begynte jeg å tenke litt for mye 6. Så det var jo ganske enkelt å få ham saueren da, spørs bare om han husker det til neste år *ler* 7. Alle de som seilte rundt på sommerdekk var nok ikke fullt så fornøyd med været som meg, puttebilen er heldigvis skodd for vinteren. 8. Og så gikk hodelykten. Glad det var på et jorde og ikke langt inni skauen hvertfall 9. De andre junkiesene var hjemme og fulgte med nesten live på sms – oppdateringer. 10. Det ble kanskje litt lite fert når hun hadde dynen over seg i tillegg, men vi fant i hvert fall en utfordring å gi henne --------------- SVAR 10. DESEMBER: SVAR: Lyra, Aiko, Casper, Ycko/Adam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts