Gå til innhold
Hundesonen.no

Sico's hjemmeside

Birte

Recommended Posts

Skrevet

Ja, så har jeg også fått meg en hjemmeside :) Eller, er vel egentlig Sico som har fått :wink: Ta gjerne en tur innom og ligg igjen en liten hilsen i gjesteboken 8)

Må bare si det; siden er IKKE særlig proff :)

www.freewebs.com/tollersico :wink:

Skrevet
Sico's side ruler :)

haha, ja ikke sant? :D Stolt over den siden der altså :roll: :)

Men må jo si at det er fine bilder der inne :wink: Spesielt de av meg og deg, Benedicte 8)

Skrevet

haha, ja ikke sant? :D Stolt over den siden der altså :roll: :)

Men må jo si at det er fine bilder der inne :wink:Spesielt de av meg og deg, Benedicte 8)

ehm, ja, særlig :oops:

Men siden er kjempeflott! :D

Skrevet

Neeeei :-o :P:D

huff for en humor :D

Mohahaha *ler ondt* Bare vent til i sommer, det blir nok den siste sommeren dere har sammen :P

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

Åhh.-...GB signert..

Men JEG tar Sico til nyttårsaften..HaHa...Slå den du Liiine... :D

Skrevet
Åhh.-...GB signert..

Men JEG tar Sico til nyttårsaften..HaHa...Slå den du Liiine... :D

Nå gruer jeg meg til både nyttårsaften og sommeren :-o Slemme dere er :P:D

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

Men da tar jeg han i fra deg igjen...Sammen med Felix... :P

HaHa..Og så lååååser jeg de inne på det innbrudds sikre rommet mitt...:D Med Milo :D

Skrevet
Men da tar jeg han i fra deg igjen...Sammen med Felix... :P

HaHa..Og så lååååser jeg de inne på det innbrudds sikre rommet mitt...:D Med Milo :P

Milo kommer til å ta begge i et glefs :-o :D

Skrevet

Var inne å titta på siden din i sta, syns den var fin jeg :D

La igjen en liten hilsen i GB'en også..

Eneste jeg har å pirke på er at skriften i menyen er veldig liten, men det er kanskje standard størrelse i freewebs?

Uansett, fin side som sagt og Nydelig hund :P:DKunne godt tenkt meg å stælen sjøl, men det ser ut til at noen kommer meg i forkjøpet :P:D

Skrevet
Jeg tar Sico i morgen jeg' date=' før både Line og Christine :wink: Tar bare med meg Cita, og Sico er miiin 8)[/quote']

Haha! Du med både Sico OG Cita?? SAMMEN? :-o

hihi.. stakkers deg sier nå bare jeg :D:D

Og bare sånn at dere vet det :P ; Jeg har gjemt Sico godt inn under puten min :P

Skrevet
Var inne å titta på siden din i sta, syns den var fin jeg :D

La igjen en liten hilsen i GB'en også..

Eneste jeg har å pirke på er at skriften i menyen er veldig liten, men det er kanskje standard størrelse i freewebs?

Uansett, fin side som sagt og Nydelig hund :P:DKunne godt tenkt meg å stælen sjøl, men det ser ut til at noen kommer meg i forkjøpet :P:D

Ja, jeg får den ikke større :P Men så er ikke jeg så flink med data heller da :roll: Så får kaste Benedicte bort hit en tur å få fikset det 8)

Skrevet

O_o, jeg veit hvor du bor (og puten din er ikke så stor!). Jeg kan ha Sico og Cita i kjellerstuen igjen, også kan Sico lære Cita å pipe og Cita kan lære Sico hvordan man finner mat under sofaen :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Er de ganske like i gemytt og væremåte?
    • Kan en hund fødes uten hint til hvordan den oppfører seg til andre hunder? Spør for en jeg kjenner.
    • Skye terrier skiller seg jo en del ut fra de andre her, både i utseende og type. Jeg kjenner de ikke veldig godt, så anbefaler å sjekke raseklubben i hjemlandet. De andre har jeg møtt en del av. De er jevnt over ganske egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Hvis du er vant til gjeterhund så tror jeg det kan bli en ganske brutal overgang. Det er ikke bare å "jobbe mer og hardere", det er rett og slett en helt annen type hund og mye som ikke vil kunne fungere på samme måte. En utfordring er for eksempel å ha de løse. Pinscher er vagt mildere enn terrierene. Dansk-svensk gårdshund er også en pinscherhund, som er veldig lik brasiliansk terrier og parson russel, men mildere i gemyttet. Jeg har kjent folk som har kunnet kalle inn sine pinschere og dsg fra jakt på vilt. Pinscherene er også større enn manchesterterrier. Det er nok i stor grad trenbarhet, jaktinstinktet og selvstendigheten som skiller terrierene fra gjeterhundene, og i litt ulik grad. De er ikke interessert i å gjøre deg til lags eller høre på hva du sier, de er avlet for å jobbe selvstendig og jakte på og drepe smådyr. Du kan ikke regne med å kunne ha dem løs utenfor inngjerdede områder eller under tett kontroll. Jeg har f.eks. sett mange i konkurranse- og treningssammenheng, men veldig sjelden løse i skogen.
    • Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...