Gå til innhold
Hundesonen.no

Dekken og sele til dachs

StineG

Recommended Posts

Lurer på om det er noen som har både sele og dekken å anbefale som sitter godt på dachs.

Selen vil for det meste bli brukt når vi skal på skiturer eller når vi har henne i langline. Tror hun her vil trekke en del når skiene kommer på beina, så selen bør passe til det.

Dekkenet skal bli brukt når vi har pause på turer på kalde dager, så det må jo være godt og varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "Dachs sele" fra Norsk hundeutstyr til Vesla og er kjempefornøyd med den. Jeg fikk den også tilpasset, så den passer veldig bra. Her er et par bilder av henne med den på(jeg kunne dessverre ikke finne noen bedre):

veslasele.jpg

Når det gjelder dekken hadde jeg Gresshoppas varmedekken i størrelse dachs til henne tidligere. Det sitter bra på og varmer godt, og passer best som hviledekken, synes jeg(Vesla synes i hvert fall ikke at det er så lett å bevege seg(les:løpe) i det.). :)

http://www.handlers.no/gsWebshop/product/Default.aspx?c=5&sc=148&p=681300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vel, jeg regner med de får motbør i kommentarfeltet. Det er ikke alt jeg er enig med Maren eller Hun om hund med, men de har mye sunn påvirkning på hundemiljøer rundt om. Jeg er ikke mye på sosiale media, og som relativt ny bruker av snapchat er jeg veldig skeptisk til mangelen på åpent kommentarfelt der. På instagram kommer jo kommentarfeltkrigerene fram for hva som helst, og man får ihvertfall flere synsvinkler på ting (på godt og vondt), men på snap er det ingen som kan motsi et innlegg. Er det slik på Tiktok også?
    • Veldig fasinerende med den instagrammen som går rundt, med de fra en hundeskole som sier at det er ikke noe vits å lære eller gå på kurs med valpen før den er 9 mnd.  Det er så trist at slikt figurerer, og folk tror jo på det... sukk Ellers så er valpen drittvalp i dag, hjelper ikke at jeg jobber full dag i tilleggg. Blir gøy å komme hjem
    • Beklager så det nå  Var dårlig bilde på mobilen. Kos deg videre
    • Jeg tenker at det skjer såppas mye med veterinærbesøk og sånt uansett at jeg ville tatt det med ro dagen etter. Men det kommer litt an på individ og planer.
    • Er i tvil om fellestrening med valp dagen etter 12 ukers vaksinering. Booket oss inn på valpetrening før jeg kom på at han skal vaksineres dagen før, og vurderer nå om det er best å avbestille. Mener å huske at bare den ene valpen min var dårlig etter de vaksinene, de andre fikk ingen symptomer av den, og hun var kun dårlig i noen timer samme dag, før hun var feberfri og i fin form igjen. Blir 30-36 timer mellom om vi tar den dagen før. Alternativet er å vente til dagen etter, hvilket kanskje er bedre, da har vi 48 timer til neste fellestrening. Andres erfaringer? 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...