mariussteen Skrevet 1. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2010 hei. er det for kaldt og ta med min 5 mnd. gamle alaska husky på isfiske når det e 20 minusgrader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 1. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2010 Det kommer vel an på om hunden har god pels, om du har mulighet for å ta på den dekken, eventuell hvilepose, om den er vandt med å være ute over lengre tid i kulde, osv. Jeg tror ikke jeg hadde gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 1. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2010 Sørg for at den kan ha det godt og varmt. Ala dekken, liggeunderlag,ullteppe, potesokker. Følg med på valpen om den syntes det er kaldt, noen setter god vinterpels bedre/tidligere enn andre så eksakt svar kan jeg ikke gi. Men en ting kan jeg si at en valp/unghund er leken og at du må huske på å følge med på om den fryser eller ikke, når du helst har lyst til å pilke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 3. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2010 Om du tar dine forhåndsregler ser jeg igrunn ingen problemer med det. Ta med varmedekken og et underlag så hunden slipper å ligge rett på den kalde bakken. Sovepose er genialt å la hunden ligge i. Da tåler de det meste. Jeg hadde med min goldentispe (som har tynn pels i år..) på overnattingstur ute i 18 minus. Ikke noe problem så lenge jeg sørga for at hun hadde en tørr plass å ligge, og sovepose å ligge i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar