Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpis på Renatur

Raksha

Recommended Posts

Stilige bilder - du får liksom frem noen blinkskudd!

Men hva heter sånn eeegentlig fargen på GD´n? Innmarisch geschtilisch, ihvertfall :wub: ! (..... Øyvind Blunck sin Reidar... i riktig gamle dager :lol: )

Fargen heter merle, og er et "biprodukt" av harlekinfargen. Er enn så lenge ikke utst godkjent, men den tyske moderklubben jobber med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅH, :lol: . Savner soneturer med hundevirvar og alle som ikke hadde så innmari dreis på hundene sine likevel, men var skjønt enige om hvordan vi skulle trene og alle hadde lommene fulle av hundegodis og alle fikk og litt til :lol: Det ser ut som dere har et herlig dyreliv der ute i ødemarken og nå har du jo din egen sonenflokk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supre bilder altså, ingen tvil om at alle koste seg glugg i hjel :lol: Og endelig fikk jeg bilde av Raksha og Lupin sammen, tusen takk :lol:

Og til dere som vil møte dem IRL og som ikke er på Rena-veier, de kommer til Leto å romjulsutstillingen, påmelding av lukisdyret skal gjøres rett etter at dette er postet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅH, :lol: . Savner soneturer med hundevirvar og alle som ikke hadde så innmari dreis på hundene sine likevel, men var skjønt enige om hvordan vi skulle trene og alle hadde lommene fulle av hundegodis og alle fikk og litt til :lol: Det ser ut som dere har et herlig dyreliv der ute i ødemarken og nå har du jo din egen sonenflokk :)

Jaa! Savner slike turer jeg og. :lol:

Åååå, jeg vil besøke dere snart!

Kom igjen. :D

Supre bilder altså, ingen tvil om at alle koste seg glugg i hjel :) Og endelig fikk jeg bilde av Raksha og Lupin sammen, tusen takk :D

Og til dere som vil møte dem IRL og som ikke er på Rena-veier, de kommer til Leto å romjulsutstillingen, påmelding av lukisdyret skal gjøres rett etter at dette er postet :lol:

:lol:

Ugh du måtte minne meg på Leto. :) Jaja - blir nok koselig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...