tm100021 Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Så fin Chivaz er Lenge siden denne tråden ble oppdatert! Har du to stykker? Hvordan synes du det går det med to som er så tett i alder? Siter
Papillon Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Så fin Chivaz er Lenge siden denne tråden ble oppdatert! Har du to stykker? Hvordan synes du det går det med to som er så tett i alder? Er det ikke hun som har Yatzi også? Nå skjønner jeg ingenting Siter
Synnikken Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Hvordan går det med denne gutten da? Hører jo litt om tispen du har, men hadde ikke fått med meg at du hadde to stk Siter
Papillon Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Bumper tråden, for jeg er også nysgjerrig 1 Siter
MiO Skrevet 4. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Beklager, men dette ønsker jeg ikke å snakke om på nett (jeg har kun tispen) Siter
Recommended Posts