Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunder forsøkt stjålet i Tromsø!?

Hampus

Recommended Posts

Hadde dødd om noen stjal en av hundene mine!

Gåttfred er vel en sånn type som kunne være liten nok...

Glem at noen får hilse på han på tur framover altså!

Får ha skummelshibaen fast i han til enhver tid!

Eller finnes det bånd type ahnefot for tre?

En storebror på hver side liksom?!

Synes det er skikkelig ekkelt at det farer sånne folk etter veiene her.

Er jo ikke mange år siden oppdretteren til LInus fikk stjålet en dvergvokst shibavalp ut av buret i den åpne bilen, alt mens en anne fyr holdt hundeeiern opptatt ved å spørre om et kart...

Det endte jo helt galt da de kasta hunden ut på fjellet.

Heldigvis ble den funnet og avlivet i stede for at den ble liggende å pines.

Men kjempetrist for oppdretterne.

Men hvor selger man en stjålet hund uten papirer og til hvem?

Skjønner ikke at det kan være penger å tjene, spesielt når de gjør det så åpenlyst at de kan risikere å bli tatt liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ekkel opplevelse ja.. Bra det gikk bra!

Tror ikke det er noe problem å selge de videre i det hele tatt jeg. De kan jo for all del dra til et annet land å smugle de inn. Mange som er villige til å betale en god del penger uten papirer så lenge hunden appellerer tenker jeg. Idiotiske folk ihvertfall..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses :D

Noen andre som fniste litt av denne "Dvergpinchere har ifølge Holstad en nypris på cirka 12.000 kroner og oppover. " i artikkelen også eller? Det er jo veldig viktig å få poengtert hvor mye hundene koster, "nypris" til og med :whistle:

Ja det er visst veldig viktig å få fram prislappen på hunden etter sånne hendelser... ;)

Alt blir visst enda værre da pga at det er en dyr hund.

Er ikke pengene jeg ville tenkt på om feks Gåttfred ble stjålet, og han kosta da langt over 12 000 kr.

Det er alt det andre han er for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...