Gå til innhold
Hundesonen.no

Bursdag


edlitam

Recommended Posts

Nå har det seg nemlig slik at jeg endelig snart fyller 18 år, og i den forbindelse skal jeg feire sammen med en venninne som fyller 20. Vi tenkte å ha en skikkelig barnebursdag mens vi fortsatt kan. Men vi tenkte å ha en blanding av barnetema og voksen tema, feks når de kommer får de drink, med parasoll osv men med sprit. Middag blir pizza. Og dessert kake og geleshots. VI tenkte også ha ha pinjata full med godteri. Alle gjestene skal også få partyhatter osv. Og når gjestene drar skal de få hver sin pose med ibux, vannflaske og en liten pose potetgull.

Men vi tenkte å ha noen barneleker men i voksen stil. Det er viktig at det ikke blir for slitsomt, eller tar for lang tid. Det kommer til å være rundt 30 gjester. Har noen der ute noen gode ideer til leker? eller andre kule ting man kan ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg syns er utrooolig gøy lek med noe innabords er ååh, hva heter den leken igjen?

Den med at man trekker en lapp med noe skrevet på fra en bolle, så skal de tegne hva det er og alle skal gjette. Tegne og Mime blir det jo ofte.. Ufattelig latterlig og underholdene med noen dråper i magen. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, stolleken er jo en slager :ahappy: Jeg vil bare helst ikke at folk skal bli kvalme av disse lekene heller derfor er det noe som burde utelates. Jeg tenkte også feks å ha sette pupper på damen ( bare ett forslag), hvis dere skjønner. Og gjøre barneleker litt mer voksne =P Det er under middagen at det vil være 30-40, utover kvelden blir det nok nærmere 80. Kom gjerne med flere forslag til hva vi kan gjøre. Vi tenkte jo selvfølgelig også å ha papptallerkner med morsomt motiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseleken: Den går ut på noe av det samme som stolleken, men man danser. Danser og danser og danser og når musikken skrues av, så er det om å gjøre å stå musestille i samme stilling. Den som ikke greier det først (hihi) må ut. And so on til alle er ute!

Feste halen på grisen

Limbo

Blodpotet: en som er blodpotet, resten er vanlige poteter. Gå med lukkede øyne, gå rundt å prøve å finne alle de vanlige potene, men kommer man borti en blodpotet og den hvisker det til en, så er man død og ute av leken.

Edit: leste tråden litt fort... gledet meg slik til å skrive lure ting. Så leste først nå at det er litt mange mennesker på denne festen. Håper forslagene mine kan brukes til ett eller annet likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...