Midas Skrevet 26. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2010 Nå er det lenge siden jeg har laget en bildetråd av hundene mine, så her kommer en liten spam fra oss. Midas har blitt stor gutt, og han elsker og løpe... Bade i gjørme... Og erte Dina Heldigvis går hundene etterhvert bedre sammen, og det har blitt mer harmoni, men fortsatt har de sine konflikter.. Glad i og bade er de begge to, og badesesongen er ikke over før isen kommer på vannet.. Dina er en utspekulert liten tyv, og som terriere flest bedømmer hun selv når hun har gjort seg fortjent til en godbit. Den lange nesen er også en stor fordel når man skal hente godbiter ut av posen... Det er ingen tvil om at det er to jakthunder vi har, de jobber i team om å fange byttet. Dina jakter de opp og setter de ut av spill Mens Midas fanger de og spiser de... Mest av alt er de verdens vakreste og snilleste hunder :rolleyes2:
Anette Skrevet 26. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2010 Fine bildene! :rolleyes2: Han har jo blitt riktig så søt da.. ps. veldig OT, du skrev ny dato i topicen om tur, fant ikke noe endring jeg
Monica123 Skrevet 26. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2010 Herlige hunder og flotte bilder :rolleyes2:
Vimsan Skrevet 26. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2010 Fina bilder av sötaste diva-Dina och mjukis-Midas dem är så söta och härliga båda två är så kul att se deras personligheter också. Man bara måste le när man ser dem :rolleyes2:
Midas Skrevet 26. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2010 Takk for det, jeg synes jo de er helt vidunderlige Anette: Det står på siste siden. Det blir lørdag 6.November.
Helene Skrevet 26. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2010 Koselige bilder. Midas vokser seg flott!
Midas Skrevet 26. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2010 Koselige bilder. Midas vokser seg flott! Takk, jeg synes også det, men jeg er jo ikke helt objektiv da
MiO Skrevet 27. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2010 Nydelige bilder altså! :- ) Liker begge rasene, men jeg har også en forkjærlighet for de litt mindre rasene, så Dina scoret en litt høyere stjerne her enn Midas :rolleyes2: Hun var veldig pen! Men Midas er en flott tollergutt også så klart! ...Mens Midas fanger de og spiser de... Ooops.... jeg håper du gir hunden din ormekur ofte, hvis han driver og spiser mus ute! De er fulle av sånt.
SoppenCamilla Skrevet 27. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2010 Seriøøøøøst, Nemi har lyst til å være med på fjellet og fange lemen(?)! Også har jeg en teori om at tollervalper bare ser ut som valper frem til de er et par mnd etter leveringsklare, ærlig talt, hvor gammel ER Midas nå? Ikke sååå gammel, vel?
Midas Skrevet 28. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 De spiser lemen ja Og det er ikke ofte, men de gjør det når vi er på fjellet. Midas er faktisk straks syn mnd, og bildene er tatt for en uke siden. Synes du han ser voksen ut? Jeg synes tollere har litt sånn valpete uttrykk hele livet jeg
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar