Guest Jonna Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2010 Noen som skal nedover? Fikk PM i dag og det er 7 AK påmeldt begge dager. Blaze er påmeldt i Åpenklasse og Talli i Bruksklasse begge dager. Nesten så jeg håper Talli ikke får CK så det ikke blir kaos, for Aussiene går samtidig i en annen hall begge dager, og der er jo min "beste tispe" handler Noen andre som skal nedover og evt føler "kallet" til å steppe inn om det blir to CK på jentene. Det er ikke hunder man bare kan hoppe inn med så oppfører de seg bra... Du må evt forvente å stikke innom litt før og "prøvekjøre".
Arkan Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2010 Skal få dekka litt abstinenser, så vi reiser nedover og håper at Ebba har tenkt til å være pen. Ligger det PM på nett også?
aCa Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2010 Vi har dessverre ikke rabies vaksinen helt på plass enda, men håper det ordner seg snart slik at vi kan konkurrere i Danmark. Ligger PM online ett sted? Hadde vært morsomt å se hvor mange Border Terriere er på danske utstillinger Lykke til!
Guest Jonna Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2010 Håper dere ser det: Lørdag Søndag
Peers Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2010 Takk for PM! Jeg skal ikke nedover, men er jo nysgjerrig likevel Overraskende få springere til å være Dansk Vinner gitt...
Guest Jonna Skrevet 22. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2010 Æsj ser nå at det faktisk er dommer endring på meg på DKV søndagen. Da ble det ikke den dommeren som Talli har prøvekjørt før
Inu Skrevet 22. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2010 Utrolig få påmeldte akita og shiba også...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar