Gå til innhold
Hundesonen.no

DK Herning 6 & 7.november

Guest Jonna

Recommended Posts

Skrevet

Noen som skal nedover?

Fikk PM i dag og det er 7 AK påmeldt begge dager. Blaze er påmeldt i Åpenklasse og Talli i Bruksklasse begge dager.

Nesten så jeg håper Talli ikke får CK så det ikke blir kaos, for Aussiene går samtidig i en annen hall begge dager, og der er jo min "beste tispe" handler :blink:

Noen andre som skal nedover og evt føler "kallet" til å steppe inn om det blir to CK på jentene. Det er ikke hunder man bare kan hoppe inn med så oppfører de seg bra... :whistle: Du må evt forvente å stikke innom litt før og "prøvekjøre".

Skrevet

Skal få dekka litt abstinenser, så vi reiser nedover og håper at Ebba har tenkt til å være pen. :whistle:

Ligger det PM på nett også?

Skrevet

Vi har dessverre ikke rabies vaksinen helt på plass enda, men håper det ordner seg snart slik at vi kan konkurrere i Danmark. Ligger PM online ett sted? Hadde vært morsomt å se hvor mange Border Terriere er på danske utstillinger :whistle:

Lykke til!

Skrevet

Takk for PM! Jeg skal ikke nedover, men er jo nysgjerrig likevel :ahappy: Overraskende få springere til å være Dansk Vinner gitt...

Skrevet

Æsj ser nå at det faktisk er dommer endring på meg på DKV søndagen. Da ble det ikke den dommeren som Talli har prøvekjørt før :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...