Anette Skrevet 20. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2010 Jeg får ikke epost fra forumet angåene ny PM etc, subscribed topics etc. Sjekket innstillinger etc, har hundesonen vondt noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 20. November 2010 Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Litt sent svar, men har du sjekket spam boksen din. Jeg får selv e-poster og det gjør vel alle andre også. Så må være noe feil hos deg ett sted:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Litt sent svar, men har du sjekket spam boksen din. Jeg får selv e-poster og det gjør vel alle andre også. Så må være noe feil hos deg ett sted:) Ja, men det kom 0 epost en periode, også har det begynt igjen. Jeg har filtre på alt, og alt fra hundesonen går rett i egen mappe. Testet med å subscribe til topics ol, men det har fikset seg på magisk vis. Sikkert en mail server som hadde hikke et sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar