Gå til innhold
Hundesonen.no

Olga vs Emma vs Baghera

SoppenCamilla

Recommended Posts

Å hallo, hvordan i alle dager går det an at så mange synes at et dyr som tydelig kommer til å lide er søtt? Er det derfor det finnes raser som ikke kan føde egne valper, og knapt puste fritt nok til å parre seg for å lage disse valpene?

Lenge siden jeg har sett en så grotesk hudlapp henge over nesen til en hund - stakkars, stakkars valp. Det er ikke søtt, det er forjævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herlige, herlige dyrene! :whistle:

EDIT:

Å hallo, hvordan i alle dager går det an at så mange synes at et dyr som tydelig kommer til å lide er søtt? Er det derfor det finnes raser som ikke kan føde egne valper, og knapt puste fritt nok til å parre seg for å lage disse valpene?

Lenge siden jeg har sett en så grotesk hudlapp henge over nesen til en hund - stakkars, stakkars valp. Det er ikke søtt, det er forjævlig.

Herregud da mann... Hvis du har guts så lag en egen tråd da vel :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for et teit innlegg.... Alle valper har for mye hud, de vokser seg jo inn i det! Om du vil diskutere rasen og hudfolder over nesa lag deg et eget topic i et diskusjonsforum, valpen er søt selvom den har litt for mye hud liksom....

Angående bildene: :whistle::blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...