vima2k Skrevet 16. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2010 Fikk jo ike lite lyst på Bullis nå da
Gjest Skrevet 20. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2010 Å hallo, hvordan i alle dager går det an at så mange synes at et dyr som tydelig kommer til å lide er søtt? Er det derfor det finnes raser som ikke kan føde egne valper, og knapt puste fritt nok til å parre seg for å lage disse valpene? Lenge siden jeg har sett en så grotesk hudlapp henge over nesen til en hund - stakkars, stakkars valp. Det er ikke søtt, det er forjævlig.
Emilie Skrevet 20. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2010 Åh, herlige, herlige dyrene! EDIT: Å hallo, hvordan i alle dager går det an at så mange synes at et dyr som tydelig kommer til å lide er søtt? Er det derfor det finnes raser som ikke kan føde egne valper, og knapt puste fritt nok til å parre seg for å lage disse valpene? Lenge siden jeg har sett en så grotesk hudlapp henge over nesen til en hund - stakkars, stakkars valp. Det er ikke søtt, det er forjævlig. Herregud da mann... Hvis du har guts så lag en egen tråd da vel
SoppenCamilla Skrevet 20. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2010 Haha, jaja, og takk til deeeg. Edit: Uhm, ja, ikke Emilie.
Anette Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2010 Å hallo, hvordan i alle dager går det an at så mange synes at et dyr som tydelig kommer til å lide er søtt? Er det derfor det finnes raser som ikke kan føde egne valper, og knapt puste fritt nok til å parre seg for å lage disse valpene? Lenge siden jeg har sett en så grotesk hudlapp henge over nesen til en hund - stakkars, stakkars valp. Det er ikke søtt, det er forjævlig. Herregud for et teit innlegg.... Alle valper har for mye hud, de vokser seg jo inn i det! Om du vil diskutere rasen og hudfolder over nesa lag deg et eget topic i et diskusjonsforum, valpen er søt selvom den har litt for mye hud liksom.... Angående bildene:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar