Gå til innhold
Hundesonen.no

Destruktiv hund

Litz

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle oppdatere litt med hva som skjer.

Har vært i kontakt med flere hundekjørere og fikk tips om et par som var på utkikk etter en husky til. Skal prate med dem i kveld.

Flere hundekjørere som sprer ordet videre til sine bekjente og fora... annonse ligger ute på blandt annet hundekjørerpostlista på Yahoo (som har over 1000 brukere) og ordet er spredd til medlemmer av Oslomarka Trekkhundklubb.

Fikk også tips av ei i familien som er aktiv i Norske Redningshunder... hun visste om ett par hundekjørere som kunne være interessert.

Så da er det bare å krysse fingrene for at han kommer til noen som vil bruke han til det han er avlet for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Det er jo supert ;)

I mellomtiden kan du jo f eks prøve å trene mer hodetrim, og se om det gjør hunden roligere?

Det kan jo hende du blir boende med bikkja en stund til. :P En hund har begrenset hjernekapasitet, så må de bruke den, konker de fortere ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Shadow fått et nytt hjem i Numedalen.

www.sledehunder.no

Blandede følelser her nå. Jeg er veldig lei meg fordi det ikke funket her hos oss... samtidig er jeg både glad og lettet over at han nå får komme til noen som kan bruke han og gi han det livet han fortjener. :heart::lol::getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...