Gå til innhold
Hundesonen.no

Vakthunder


PsychoLynx

Recommended Posts

Jeg trodde jeg hadde vaktbikkjer jeg... Iallefall prøver de fint å late som når vi sitter på stua og det kommer noen inn ytterdøra... Eller det ringer på... eller det går noen "mistenksomme" forbi porten vår... Men de bare later som, det er helt tydelig!

I dag tidlig skulle en kompis komme på besøk. Siden jeg ikke har for vane å stå opp før fuglene fiser, så sa jeg at han bare fikk gå inn og tusle opp på gjesterommet og sove noen timer ekstra :whistle: (er ikke jeg hyggelig kanskje? :frantics: )

Så joda, klokka halv 8 våkner jeg av at jeg hører det låter i døra, at bikkja hans piper i gangen og at de tusler opp i andre etasje...

Og bikkjene? De "wannabe vakthundene"? De snorket og sov.

Jeg klappet litt på Bridie for å se om jeg fikk en reaksjon.. Hun gryntet, krabbet inntil meg under dyna og snorket videre.

NÅ begynner jeg å skjønne hvorfor noen klarte å stjele cd spilleren min fra bilen 15 meter fra det vidåpne soveromsvinduet mens vi sov....

Men hvorfor i all verden bråkebøttene skal si fra når de TROR det kommer noen hele tida?? DET lurer jeg på...

Hilsen skuffet VAKThundeier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netopp... Natta er NATTA det, for tenk. Da sover man, og alle instinkter slås av :frantics: Fillebikkjer.... :whistle:

Ikke for det... Hadde de bjeffet sånn på natta som det hender de gjør på dagtid, så hadde jeg vel skutt dem andre natta er jeg redd. Så, ehhh :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusern er her oppsagt somvakthund hun, når folk må ringe meg fordi de står utenfor og koser med bikkja, for at jeg skal få med meg at det kommer folk... :frantics:

Man kan jo ikke bjeffe - da blir man kastet inn, hilsen snusern. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...