MegaMarie Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Kjæresten linket meg til en side med bilder av mange forskjellige hunder, og jeg ble helt forelsket . Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvilken rase det er?
Bananen Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Uhm. Ser ut som en bostonblanding ... jepp. Med papillon.
Riot Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Bostillon (Boston terrir + papillon). Fysj så stygt.
Hampus Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Uhm. Ser ut som en bostonblanding ... jepp. Med papillon. Enig. Synes den var søt jeg.
SaraS Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvilken rase det er? Ligner på blanding mellom boston terrier og cavalier synes jeg. For en raring
Huldra Skrevet 5. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2010 Helt klart boston terrier og papillon. Så nesten photoshoppet ut jo!
Litz Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2010 Bostillon (Boston terrir + papillon). Fysj så stygt. Mye morsommere å kalle dem Pappterrier. (jada, jeg vet at det ikke er to p'er i Papillon...) Forøvrig enig i at det ikke akkurat var pent.
SusanneL Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2010 Jeg synes også det ser ut som om den første der er oppdrettet av Photoshop. Men man skal aldri være skråsikker på slikt - det finnes mye rart på 4 bein der ute. Søt? Njæ - ikke spesielt, synes jeg. Forsovidt synes jeg ikke det om noen av dem. Susanne
Jane Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2010 Nei, fytte grisen! Ødelegge en så herlig rase som Boston Terrier
SusanneL Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2010 Nei, fytte grisen! Ødelegge en så herlig rase som Boston Terrier Meeeen.. LITT mer pels på dem hadde jo ikke skadet, vel? (Er overbevist om at min lille hadde satt pris på det nå i "kulda"!) Susanne
Papillon Skrevet 6. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2010 Ødelegge en så herlig og vakker rase som papillon a gitt Forøvrig synes jeg griffon+papillon blandingen var utrolig søt!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar