turbobensen Skrevet 21. September 2010 Rapporter Skrevet 21. September 2010 Jeg og en venninne prøver og få igang en slags treningsgruppe i Nome/Bø området. Da spesielt med tanke konkurranserettet trening i agility og lydighet, da dette er noe vi savner i vår lokale hundeklubb. Er det noen her inne som hadde vært interessert i dette? Virker ikke som om det er mange fra det området her inne, men kanskje det er noen jeg har gått glipp av?
Guest lijenta Skrevet 21. September 2010 Rapporter Skrevet 21. September 2010 Ja det kan jeg godt tenke meg. Er på hundeklubben også med de to
Lola Pagola Skrevet 21. September 2010 Rapporter Skrevet 21. September 2010 Si at de får ta seg en tur til Skogplanteskolen på Gvarv mandag kl. 18.30 eller onsdag kl. 18.00:) Hvor konkurranserettet det er kan vel diskuteres, men det kan man styre litt selv tenker jeg.. http://www.bshklubb.net/ (viste tråden til en venninne som bor i nærheten)
turbobensen Skrevet 22. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2010 Bø og Sauherad Hundeklubb er klubben vi er medlem i... Syns det er veldig greit og trene der, men savner litt mål og mening igrunn
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar