Gå til innhold
Hundesonen.no

Utroskap

vima2k

Recommended Posts

Altså, hvis hun kunne komme til å være utro mot deg da, med den hun klina med. Eller hvis det at hun klina med en annen jente, var noe hun ikke kunne fortelle deg om, fordi det faktisk betydde noe mer enn bare "morroklining" for å få gutta til å stirre. (eller hvordan man nå skal forklare det) Den typen ting.

Og nei, selvsagt har ikke bifile eller biseksuelle noen større sjanse for å være utro enn heteroseksuelle. Men du hadde ikke synes det var greit at hun råklina med en gutt? Eller?

Det er liksom.. Hvis hun var bifil. Og klina med en annen gutt. Så hadde det vært feil. Mens hvis hun klina med en jente, hadde det vært greit, fordi det er noe gutter tenner på.. Det er feil i mitt hode. Er man sammen med noen, så vil man ikke at de skal kline med andre fordi de har LYST til å kline med dem.

Er det kun for morro skyld, så er det greit i mitt hode, sånn typ på spøk. Som at en jente festkliner med en annen jente. Og som Dratini sa, at en venninne ga mannen et kyss midt på truten, på morro. Da er det det samme om det er en av samme kjønn eller motsatt kjønn, i mitt hode.

Nei, jeg synes ikke det hadde vært greit om hu klina med en gutt. Uansett om hu var hetro eller bifil, men jeg har ikke noe problem at hu klina med ei jente. Det kan jo bli så mye feil i ditt hodet som du bare orker, for det hadde jo ikke vært dama di. :icon_confused: Man har forskjellige terskler på slike ting.

Festklining og slikt er for moroskyld, og man legger ikke noe følelser i det. Uansett legning. Når det kommer følelser inne i bildet, så stiller ting seg litt anderledes, for da er man ikke ærlig, og man følger opp følelsene sine.

Og madam mim: Det skal du få lure på. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Det er feil i mitt hode.

I ditt hode ja, men det er jo som kjent ingen andre enn deg selv som avgjør hva som er rett/galt. Hadde jeg hatt type som hadde klina med en fyr, en 80-år gammel dame etc, så hadde jeg sett på det som tull og absolutt ingen trussel. Hadde han klina med en heit fyr skulle jeg ha vært med :hmm: En annen dame? DET hadde aldri vært greit for meg. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke helt planer om å gjøre uansett, og ei heller med en annen dame. Så det skal hun slippe å måtte finne seg i.

Men jeg hadde som sagt ikke flydd på veggen om hu hadde kina med ei venninne, og under gitte forutsetnnger. Bl.a. at jeg skal vite om det, de skal ikke drive og ha sex (da skal jeg søren meg være med. :hmm: ). Men jeg hadde ikke tatt det så spesielt tungt på det om hu eks festklina litt med ei venninne. Man har som sagt forskjellig terskel for hva utroskap er, og mens andre betrakter det å tenke litt for ofte på et annen person som utroskap, så hadde jeg ikke sett på litt klining som utroskap.

exactly, er vel ca der min mentalitet er, klining og tafsing på gøy er ok.

Flokkmentaliteten i vår vennegjeng (hello,nå har jeg tenkt for mye hund nå... *starte på nytt*) ....

Sambo og jeg har årlig fest her med en fast vennegjeng, er de samme som er med på nyttårs og alt annet etc. Jeg har flere veninner jeg lett kan ende opp å kline med, hvorav sambo kunne ikke brydd seg mindre og synes det er morsomt vi har det gøy.

Egentlig blir det vel, jeg kan kline med jenter, han kan kline med gutter (hahahaha, drikkeleker er jo gøy da... :icon_confused: ), omvendt er ikke greit :lol: Men sånn har vi vært i alle år egentlig, han synes det bare er koselig at vi jenter helst sitter på fanget til alle og spiser krem av hverandre (herregud hva må dere tro om oss nå.. :) ). Men vi er en vennegjeng som har kjent hverandre og jobbet på arrangmenter sammen i mange år og min intim grense med de fleste er ganske visket ut for å være helt ærlig. (puppene mine har vel blitt almendt eie på slike fester(med klær på da! )).

Okay,dette innlegget ble kanskje helt feil i mange sine øyne men sånn har nå vår flokk det da. Når jeg er med nye og andre mennesker oppfører jeg meg pent og pyntelig... :D

Har vel kanskje noe med at jeg er vant med hvordan vi har det :D Alltid vært sånn, forblir sånn :D

Sambos kommentar: du blir nå aldri invitert på hundetreff igjen etter det der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

exactly, er vel ca der min mentalitet er, klining og tafsing på gøy er ok.

Flokkmentaliteten i vår vennegjeng (hello,nå har jeg tenkt for mye hund nå... *starte på nytt*) ....

Sambo og jeg har årlig fest her med en fast vennegjeng, er de samme som er med på nyttårs og alt annet etc. Jeg har flere veninner jeg lett kan ende opp å kline med, hvorav sambo kunne ikke brydd seg mindre og synes det er morsomt vi har det gøy.

Egentlig blir det vel, jeg kan kline med jenter, han kan kline med gutter (hahahaha, drikkeleker er jo gøy da... :icon_confused: ), omvendt er ikke greit :lol: Men sånn har vi vært i alle år egentlig, han synes det bare er koselig at vi jenter helst sitter på fanget til alle og spiser krem av hverandre (herregud hva må dere tro om oss nå.. :) ). Men vi er en vennegjeng som har kjent hverandre og jobbet på arrangmenter sammen i mange år og min intim grense med de fleste er ganske visket ut for å være helt ærlig. (puppene mine har vel blitt almendt eie på slike fester(med klær på da! )).

Okay,dette innlegget ble kanskje helt feil i mange sine øyne men sånn har nå vår flokk det da. Når jeg er med nye og andre mennesker oppfører jeg meg pent og pyntelig... :D

Har vel kanskje noe med at jeg er vant med hvordan vi har det :D Alltid vært sånn, forblir sånn :D

Sambos kommentar: du blir nå aldri invitert på hundetreff igjen etter det der :D

Kjenner igjen det der meget godt. Selv om det aldri var krem inne i bildet på våre fester da. Men mye annet rart. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var litt av en beskrivelse, du :lol:

Ja, det ble kanskje det :icon_confused:

I vår vennegjeng er det akseptert at jenter kliner med jenter, punktum.

Men altså, nå er jeg crew på The Gathering, PolarParty etc og crew flokken er en veldig sosial gjeng, du får klemmer og kos av alle, du kan ikke være redd for klemmer iallefall.

Jeg må jo høres ut som den løstøsa nå jeg... :)

Men ja, utroskap går når jeg kliner med en fyr, ligger med en fyr etc. Tanker etc er godtatt, ja vi sitter nå fredags kveld og diskuterer dette mens hundene sover :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e*klippe galskapen*

Hmm.. tror jeg dropper treff imorgen, tenk om du kommer!?!?

Hahahaha, tuller! Tror ikke det der er så uvanlig.. ikke sjeldent det har skjedd lignende ting med meg. Men det er lett å se/kjenne grensen.

Sist helg ble jeg sjekket opp en dame, hun hadde jeg f.eks. da ikke kysset med, det blir rett og slett feil å "lure" henne, selvom det for meg bare er fylletull.

Altså man merker lett forskjell på jentetulleklining, og en som vil noe mer :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes ikke det hadde vært greit om hu klina med en gutt. Uansett om hu var hetro eller bifil, men jeg har ikke noe problem at hu klina med ei jente. Det kan jo bli så mye feil i ditt hodet som du bare orker, for det hadde jo ikke vært dama di. :D Man har forskjellige terskler på slike ting.

Festklining og slikt er for moroskyld, og man legger ikke noe følelser i det. Uansett legning. Når det kommer følelser inne i bildet, så stiller ting seg litt anderledes, for da er man ikke ærlig, og man følger opp følelsene sine.

Altså, jeg ser jo hva du mener, selvsagt. Og jeg har selv vært i sånt forhold, liksom. Det er jo ikke DET. Og egentlig synes jeg selv det er greit, jeg synes bare det er litt irriterende av og til at gutter alltid tror de skal få være med når jenter har det gøy sammen, at jenter ikke kan kline og kose offentlig uten at gutter "dør" på seg. :) Selv om, det er jo noe av det morsomme, da. :D

I ditt hode ja, men det er jo som kjent ingen andre enn deg selv som avgjør hva som er rett/galt. Hadde jeg hatt type som hadde klina med en fyr, en 80-år gammel dame etc, så hadde jeg sett på det som tull og absolutt ingen trussel. Hadde han klina med en heit fyr skulle jeg ha vært med :hmm: En annen dame? DET hadde aldri vært greit for meg. :D

Selvsagt. Om jeg har type, og jeg kliner med en jente, så kommer ikke jeg til å være utro mot ham likevel, såklart. Samme som at jeg håper at typen min da, hvis han skulle komme til å kline med en fyr, ikke var utro mot meg med ham. :lol:

Nå har jeg litt dårlige erfaringer med å velge feil kjæreste, så jeg er mer innstilt på at de kommer til å være utro, eller iallefall sjekke andre/ha noe på gang med andre/flørte med andre(da tenker jeg på typ sende meldinger med, ringe, sende bilder til/fra, treffe osv), enn at de kommer til å holde seg på matta og synes at jeg er nok for dem... Eller, jeg har ikke betydd nok til at de har brydd seg med å ikke såre meg, eller noe sånt. Hvem vet. Iallefall.

Men, hadde jeg vært sammen med ei jente, så hadde det vært greit om hun klina med gutter. Men ikke med andre jenter. Da hadde jeg blitt skikkelig sjalu.. :icon_confused: Og da hadde jeg forventet det samme tilbake. At jeg fikk kline med gutter altså. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambos kommentar: du blir nå aldri invitert på hundetreff igjen etter det der :icon_confused:

:lol: Det må jo på en måte gå begge veier, det er jo ikke bare til å kaste seg over den første man finner og kline i vei. Tror jeg hadde fått sjokk da, altså om noen bare kastet seg over meg og skulle kline uten noe videre sermoni :)

Jeg er selv fra en klemme/susse famillie (selv om jeg ikke arvet det genet utatt og fikk større intimsone). Men i min famillie er det normalt å klemme, susse på munn o.l. om det er folk som er nære. Samme om det er famillie i blod eller bare kommet inn i famillien.

Så jeg ser ikke på suss på munn (uten tunge selvsagt :hmm: ) som noe om har med utroskap å gjøre. Eller det å ta mye på hverandre. Min stesøster på nesten 30 sitter fortsatt på fanget til faren sin.

Men tilbake, om jeg hadde sett min evt kjæreste susse en nær venn eller klemme så hadde jeg sett på det som "affeksjon" og ikke utroskap. En person som betyr mye, men ikke "utroskap" matriell.

Men om han fant en vilt fremmed og "klina" så hadde jeg reagert!

Alt slikt er noe som må avtales mellom to parter på forhånd, ellers ville jeg annsett det som utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at for meg så er det intensjonen som avgjør om det er utroskap eller ikke, bare for å formulere meg svevende. Det blir ikke bedre da, jeg kommer til å rote skikkelig i dette innlegget.. hehe :icon_confused:

Jeg er litt flørtete sjøl, og er ganske åpen og tuller mye med dette med sex. Jeg mener egentlig ikke noe større med det, det er bare morsomt, liksom. Jeg tåler at min evt. kjærste er sånn også, så lenge det er tull, og ikke går noe lenger eller blir veldig personlig.

For meg så trenger det ikke å være fysisk for å være utroskap, eller ihvertfall noe jeg hadde reagert på - og det er til tross for at jeg er som jeg er sjøl. Kona til en fyr jeg har på vennelista mi på facebook f.eks, må være utrolig mye mer tolerant enn hva jeg er, for hadde min mann prata sånn med damer jeg ikke kjente som han gjør med meg og ei venninne, så hadde jeg blitt sur - og da går det egentlig ikke nødvendigvis på det han sier, men at han sier det han sier så ofte, liksom. Mulig at jeg bare føler det sånn fordi jeg syns han har en unødvendig stor interesse for mitt sexliv - i hele sommer har han lurt på om det blir mye på meg jeg som er singel og om jeg traff noen "sjarmerende fyrer" ute når jeg har vært ute, og om jeg har ligget med de jeg traff (jeg pleier bare å svare at det alltid er sjarmerende fyrer ute, jeg). Han er sånn med venninna mi også, vi føler at han er litt slitsom, rett og slett. Poenget mitt er at hadde han vært min mann (måtte gudene forby!), så hadde jeg blitt dritsur over at han viser så stor interesse for andre damers sexliv. Hva bryr det han, liksom?

Min siste kjærste ble eks fordi han først klarte å skrive til ei venninne på msn at han gjerne skulle sett henne dusje (synd for dem at typen hennes var sjalu og snoka i msn-loggen hennes, sant? hehe), og deretter ble fersket i å si at han hadde vært singel i 4 mnd på den der møteplassen.com-siden. Han var jo strengt tatt ikke utro, ikke fysisk ihvertfall, og jeg tror ikke at han hadde gått så langt at han ville vært det noen gang heller, men intensjonen hans var vel ikke akkurat å være trofast, om ikke noe annet.. Han tenkte tydeligvis mye på dette med andre damer, og det er ikke helt min greie å være sammen med en som egentlig drømmer om noe annet - det er jo hans tap det..

Når det er sagt, så har jeg en egen liten teori om dette med sjalusi og utroskap, jeg. Nå har flere av mine kjærster vært sjalu, og jeg har tenkt at det kanskje har noe med meg å gjøre, i og med at jeg flørter og tuller sånn som jeg gjør, men nå som det har gått litt tid, så har jeg vel egentlig funnet ut at fellestrekket for disse sjalu fyrene, er at DE er utro, eller ønsker å være det, eller kall det hva du vil. Litt sånn "på seg selv kjenner man andre"-type opplegg rett og slett, at er man mistenksom, sjalu og usikker, så er mest fordi man er en idiot som ikke klarer å holde seg innenfor grensa sjøl.. Hvor nå enn den blir satt hen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor passer det inn med "sterk følelse av selvgodhet på grunnlag av kjønn" inn i en slik situasjon egentlig? :D

Har du googlet betydningen eller? Dette er et helt klassisk eksempel på at menn tror at kvinner er til for å tilfredsstille dem, og måten du skiller på beviser at det er nettopp slik det er. Med litt fantasi forstår du sikkert! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du googlet betydningen eller? Dette er et helt klassisk eksempel på at menn tror at kvinner er til for å tilfredsstille dem, og måten du skiller på beviser at det er nettopp slik det er. Med litt fantasi forstår du sikkert! :D

Ehh, HVOR? Det jeg leser er at han ikke hadde hatt noe imot om damen klinte med en hot jente, i en spøkefull tone. Hvor skriver han at kvinner er til for å tilfredsstille menn? Det var ingen som reagerte på at jeg heller ikke hadde hatt noe imot det, om typen min rotet med en heit fyr (litt mer usannsynlig, men). Er det fordi jeg har riktig kjønn og kan si slikt? Men når man er mann kan man ikke si at heite damer er nettopp...heite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, HVOR? Det jeg leser er at han ikke hadde hatt noe imot om damen klinte med en hot jente, i en spøkefull tone. Hvor skriver han at kvinner er til for å tilfredsstille menn? Det var ingen som reagerte på at jeg heller ikke hadde hatt noe imot det, om typen min rotet med en heit fyr (litt mer usannsynlig, men). Er det fordi jeg har riktig kjønn og kan si slikt? Men når man er mann kan man ikke si at heite damer er nettopp...heite?

Jeg leste ikke innlegget ditt, men jepp, jeg syns selvfølgelig at også det er et diskriminerende utsagn.

Og hvor han skriver det spør du? Mellom linjene. Må få minne om at jeg ble bedt om å bruke fantasien da jeg spurte om det hadde vært annerledes om dama klina med ei stchøgg venninne, og bildet jeg da fikk var nok et ganske annet, og mye mindre hot et enn det han hadde :D

Du forstår helt sikkert at det er forskjell på å si at en dame er heit, og å redusere en ellers uakseptabel handling til en "hot fantasi" på grunn av utseende.

Sånn er det med den saken. Og uenig må du gjerne være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du googlet betydningen eller? Dette er et helt klassisk eksempel på at menn tror at kvinner er til for å tilfredsstille dem, og måten du skiller på beviser at det er nettopp slik det er. Med litt fantasi forstår du sikkert! :P

Jeg leste ikke innlegget ditt, men jepp, jeg syns selvfølgelig at også det er et diskriminerende utsagn.

Og hvor han skriver det spør du? Mellom linjene. Må få minne om at jeg ble bedt om å bruke fantasien da jeg spurte om det hadde vært annerledes om dama klina med ei stchøgg venninne, og bildet jeg da fikk var nok et ganske annet, og mye mindre hot et enn det han hadde :D

Du forstår helt sikkert at det er forskjell på å si at en dame er heit, og å redusere en ellers uakseptabel handling til en "hot fantasi" på grunn av utseende.

Sånn er det med den saken. Og uenig må du gjerne være.

Japp, tatt ut fra et leksikon til og med, for jeg klarte aldeles ikke å se hvordan seksuelle fantasier kan henge sammen med det uttrykket.... :P

For det første har jeg ikke skrevet noe sted at jeg mener at kvinner er til for å tilfredstille menn. Hvilke briller du leser dette med, skjønner ikke jeg, men antakelig fått de utdelt fra kvinnegruppa Ottar eller noe vil jeg tippe....

Hva som er "hot" er vel øyet som ser? Jeg veit ikke hvordan det er med deg, men jeg kunne ikke tenkt meg og ha sex med en hver kvinne, siden ikke alt tiltaler meg hverken utseendemessig eller personlighetsmessig. Men det er vel både politisk ukorrekt og diskriminerende det kanskje? Men kanskje det ødelegger en eller annen forestilling om at mannfolk vil ha alt som går i skjørt, siden vi er diskriminerende når vi ikke vil ha det....

Men siden det tydelgvis er diskriminerende at man ikke kunne tenke seg å ha trekant med en hver kvinner, uansett om det er i fantasien eller i virkeligheten, skal jeg søren meg være både mannsjåvinistisk og diskriminerende (for om jeg ville hatt sex med alt som går i skjørt, hadde jeg vært en grisete pervo uansett :D )

Litt OT dette, men det er ganske så ufattelig at man må være politisk korrekt og passe på å ikke diskriminere folk i tankene/fantasiene sine også. Så labbis: Shame on you too! :(

Edit: Jeg aner ikke helt om jeg skal ta deg seriøst nå eller ikke, eller om jeg er for trøtt til å forstå ironien i det da.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...