Gå til innhold
Hundesonen.no

Enda en dyretragedie..

Ane

Recommended Posts

Skrevet

KJÆRE GUD I HIMMELEN!!

Nå trodde jeg at jeg slapp å høre om noe så ekkelt som dyreplageri på en stund, å her er det ei ny ei.

HVA feiler det folk ja!

Man kan jo ikke trøkke en stiletthæl gjennom en katt/kroppen til en katt!

I hvilken forvridd hjerne er det liksom greit?

HUn trenger hjelp, kan ikke noen gripe inn?

Skrevet

:)

Det virker som det blir bare mer og mer utbredt med grotesk dyremishandling rundt om i verden. Det er så urettferdig og kvalmt at jeg gråter... :)

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg den smerten de går igjenom, men jeg kjenner at det jeg ser på de bildene, gjør at jeg blir rett og slett så forbanna og trist, at jeg har så lyst å bare gjøre no fælt me hu dama, men ingen straff er "god" nok!!

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg den smerten de går igjenom, men jeg kjenner at det jeg ser på de bildene, gjør at jeg blir rett og slett så forbanna og trist, at jeg har så lyst å bare gjøre no fælt me hu dama, men ingen straff er "god" nok!

Signerer!

Skrevet

Jeg har sett filmen de har tatt bildene fra og det anbefaler jeg ingen å gjøre... Det sitter fortsatt i meg og det er noen år siden jeg så den... Det finnes rett og slett ikke ord på hvor grusomt det her er... Det er som sagt noen år gammelt, men fortsatt like grusomt... Kommer dere over filmen, IKKE se den... :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...