Gå til innhold
Hundesonen.no

Bestas og Lady

Raksha

Recommended Posts

• 9 months later...

Ignorer snodige smilyer i tidligere innlegg er dere snille. :lol: Ser ting er litt malplassert.

Har ikke blitt så mye bilder av de to store firfotingene, men kan jo prøve å vekke til live tråden igjen, kanskje det blir mer bilder i løpet av sommern.

En som så at jeg kom for å bytte drikkevann til dem, da skal han ha viljen sin.

"Morn Jeg er klar!"

5883791815_7fdb413a1d_z.jpg

"Ååh, deilig!"

5883792051_4630d288ea_z.jpg

:lol: Ække så greit å være kjekk alltid vel?

5884357658_52fed82946_z.jpg

"Liiitt opp..."

5884357896_efb00bf57e_z.jpg

"Ah der ja!"

5883792727_698f22570e_z.jpg

Så var vi ferdig å dusje sa jeg, han var ikke helt enig:

5883792937_c993e8c6d5_z.jpg

5883793173_6f97ba8816_z.jpg

Noen som vil ha en dusj?

5884358930_be21f1b4ca_z.jpg

Bugen på sin side står i trygg avstand fra vann i bevegelse:

5884359180_888efbdec7_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiine giraffen :wub:

Han har utviklet seg utrolig mye personlighetsmessig mens jeg har hatt han, og han har tatt steget enda et hakk videre hos deg på Rena :lol::flowers:

Han er råkul, jeg digger han. Eneste er at han ikke var sååå kul da han fikk tak i boksen med terrasseskruer og slengte utover. Det er mange skruer i en slik boks. :aww:

Han er herlig rampete - jeg vet hvor jeg har han, føler aldri at han er ekkel eller noe og han respekterer meg når jeg ber han gå unna, så da syns jeg det er helt i orden at han er som han er. :wub:

Mulig du får en skikkelig jobb med å stramme inn oppdragelse når du henter han igjen da. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er råkul, jeg digger han. Eneste er at han ikke var sååå kul da han fikk tak i boksen med terrasseskruer og slengte utover. Det er mange skruer i en slik boks. :aww:

Han er herlig rampete - jeg vet hvor jeg har han, føler aldri at han er ekkel eller noe og han respekterer meg når jeg ber han gå unna, så da syns jeg det er helt i orden at han er som han er. :wub:

Mulig du får en skikkelig jobb med å stramme inn oppdragelse når du henter han igjen da. :icon_redface:

Takk :flowers: Det er sånn jeg også oppfatter han. :wub:

... bare hvis jeg skal ha han et sted der jeg ikke bestemmer selv, men det har jeg jo egentlig ikke lyst til. Ønsker meg småbruk jeg. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
    • Er det noen som har kompetanse når det gjelder forvask av spisebestikk og servise før man setter det inn i maskin med kort vaskesyklus (steamer). Skal man vaske med håndoppvaskmiddel først, eller bare bruke rent vann? Finner ingen spesifikk beskrivelse hos mattilsynet. Har bare hørt at det kan ødelegge maskinen. Hvis noen har en link å vise til, helst fra produsent (Miele, Hobart el.lign.) hadde det vært fint.  
    • Huken multisele eller Troll nomesele. 
    • Avstand? Om hun kjefter, ta henne bort fra ham. Eller ham bort fra henne.  Dette er en prosess som tar mye tid, så jeg tenker at det kan være hun har større behov for rom og avstand en god stund til. Å ta igjen et par år med sosialisering som skulle skjedd fra valpestadiet vil ta lang tid og mye tålmodighet tror jeg.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...