Gå til innhold
Hundesonen.no

Anita

Vingle
 Share

Recommended Posts

Jeg har ikke hørt med noen rase/oppdretter klubber i utlandet, men det er jo kanskje en mulighet...

Tingen er at jeg får meg ikke til å gjøre noe som helst angående det å omplassere henne. Det er så vanskelig.

Bare tanken på det gir meg helt vondt inni meg. Men jeg føler jeg iallefall bør begynne å tenke på det og se på muligheter.

En foravtale hadde jo kanskje fungert bra. Meg jeg er usikker på om det er reelt å få til.

For da bør jo det være noen som bor ikke så alt for langt unna. Og det å finne rette personer da tror jeg kunne blitt vanskelig. Dette er jo virkelig ikke en rase som passer til hvermansen.

Og det å generelt finne nye eiere til henne, foravtale eller uten, ser jeg på som en utfordrende oppgave.

Jeg vil tørre å påstå at det er en rase for de få og litt spesielt interesserte.

Kan være jeg er en smule negativ nå kun fordi jeg ikke vil omplassere henne. :hmm::/

Men jeg har ikke noe hastverk, snarere tvert i mot. Og jeg har heller ikke bestemt meg helt for å omplassere/selge men jeg heller mot det. :(

Forøvrig om det er noen her som er, eller vet om noen som er veldig interessert så er det bare å skrive en IM.

Men som sagt, det er ikke sikkert enda om jeg klarer å "kvitte meg" med henne... Hun er jo gullet mitt... :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være jeg er en smule negativ nå kun fordi jeg ikke vil omplassere henne. :hmm::/

Absolutt ikke! Catahoula er slettes ikke en rase for hvermansen, og det er veldig fint at du faktisk tenker i de baner du gjør. Vær kritisk! :)

Jeg liker det Don Abney fra Abney Catahoulas sa - "You must be ready to teach and exercise a Catahoula. If not, he will eat your house. The Catahoula will not let you forget that you own a dog." Og jeg tror det stemmer ganske så bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...