Gå til innhold
Hundesonen.no

Søker Rottweileroppdrettere


mara

Recommended Posts

Moren min ønsker seg Rottweiler i løpet av ett år eller to. Dette er hennes første hund på...tja, 20 år? Så jeg hjelper henne det jeg kan. Ønsker etter linjer uten FOR mye drifter - hunden skal primært være turkompis, men kommer også til å delta på utstillinger og kanskje LP på lavere nivå.

Leter etter oppdretter med friske, stabile, blide hunder som også passer kravene over. Selv går jeg meg vill i jungelen av såpass utbredt rase. Mye rart...

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig ingen? Neivel, da får man vel lete videre da..

Hei !

I jungelen av registrerte Rottweiler oppdrettere, kan det være vanskelig å finne fram. Jeg har selv hatt Rottweiler for en del år siden, og anbefaler ikke den oppdretteren :aww:

Ta en titt på http://www.123hjemmeside.no/smulens2000, de har 40 års erfaring med rasen - hvis slikt fortsatt betyr noe :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden min kommer fra en særdels useriøs oppdretter, som jeg har en anelse om er en valpefabrikk og har registrerte og uregistrerte kull om hverandre, kan jeg ikke anbefale deg denne selv om min tispe har endt opp bra på tross av:)

MEN på Rottweilerforum er det mange kunnskapsrike og erfarne Rottweiler eiere og oppdrettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...