Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjärlighet ved förste blikk?


Isabel

Recommended Posts

Ja, som overskriften sier: Jeg lurer pä om noen her inne tror, eller kanskje har opplevd at kjärlighet ved förste blikk er mulig?

Eller mener dere det er totalt surr, tull og komplett idioti ä tro pä det? :rolleyes2: Hehe.. fortell gjerne om erfaringer o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg vil påstå det er fullt mulig. For selvom kjærligheten er det betyr det ikke at man passer sammen. :whistle:

Det er noe som tar tid å lære seg, men kjærlighet kan oppstå ved ett blikk, tror nå jeg. :rolleyes2:

*titter bort på kjæresten* :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på forelskelse ved første blikk... opplevd det selv. Men kjærlighet... neppe...

Jeg er forsåvidt enig med deg at det er et skille her, men samtidig føler jeg at forelskelse og kjærlighet er nærmere knyttet enn hva du åpenbart føler. Og vil dermed svare TS et rungende ja :rolleyes2:

Det betyr dessverre ikke at det leder noe steds hen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på forelskelse ved første blikk... opplevd det selv. Men kjærlighet... neppe...

Enig! For meg har det faktisk vært sånn at de jeg har hatt forelskelse ved første blikk med/for, har ikke vært de jeg kunne bygge et varig forhold med ... De følelsene har kommet mer snikende på meg, på et mye dypere nivå. Men folk er veldig forskjellige når det kommer til forelskelse og kjærlighet, sikkert mange som opplever kjærlighet ved første blikk og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! For meg har det faktisk vært sånn at de jeg har hatt forelskelse ved første blikk med/for, har ikke vært de jeg kunne bygge et varig forhold med ... De følelsene har kommet mer snikende på meg, på et mye dypere nivå. Men folk er veldig forskjellige når det kommer til forelskelse og kjærlighet, sikkert mange som opplever kjærlighet ved første blikk og.

Vel- jeg tror egentlig at forskjellen ligger mest på stadiet "kjærlighet kontra begjær". For mitt vedkommende vil en forelskelse inneha kjærlighetsmomenter mens begjær bare oppstår og forsvinner (og uten at det nødvendigvis kommer noe ut av det). Jeg vil anta at dersom jeg ikke hadde denne forbindelsen mellom forelskelse og kjærlighet, hadde jeg kanskje hatt meg mere :rolleyes2: (OMG! *flire*)

EDIT: MEN, det er jo klart- følelsene vil jo bli mer og mer dype etterhvert som man blir bedre kjent (vant...). Jeg mener jo klart ikke at det som kan oppstå ved første blikk en den dypeste, dypeste greien som ikke kan bli mer dyp (genialt dårlig setning!) liksom.. *himle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...